|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 1:12 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 1:13 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 1:14 pm
TessiTuss FrodoLouLou TessiTuss FrodoLouLou TessiTuss FrodoLouLou TessiTuss jo dem är ju det. Sen kom dem inte ens med vettiga förslag. :/ vad pratade elevrådet om då? vad vi skulle göra med de 3000 kr som dem fått detta år. eh? 0_o vad VI ska göra med pengarna som DOM har fått?! eek ehh det har vi inte bestämmt än. Som sagt ingen tycktes vilja komma med vettiga förslag. Men jag vet vad den där trä grejen i mässen ska användas till. ...inte riktigt så jag menade men skit samma....du menar scenen Krister har byggt? jupp det 䲠den jag menar. Vet du vad den ska anv䮤as till? ...säg inte att lärarna ska ha en sån där ful modevisning igen! gonk DOm är så tråkiga T___T
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 1:14 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 1:15 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 1:15 pm
FrodoLouLou TessiTuss FrodoLouLou TessiTuss FrodoLouLou TessiTuss FrodoLouLou TessiTuss jo dem är ju det. Sen kom dem inte ens med vettiga förslag. :/ vad pratade elevrådet om då? vad vi skulle göra med de 3000 kr som dem fått detta år. eh? 0_o vad VI ska göra med pengarna som DOM har fått?! eek ehh det har vi inte bestämmt än. Som sagt ingen tycktes vilja komma med vettiga förslag. Men jag vet vad den där trä grejen i mässen ska användas till. ...inte riktigt så jag menade men skit samma....du menar scenen Krister har byggt? jupp det 䲠den jag menar. Vet du vad den ska anv䮤as till? ...säg inte att lärarna ska ha en sån där ful modevisning igen! gonk DOm är så tråkiga T___T nä man ska typ kunna sjunga kareoke där och så.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 1:16 pm
Angel's Thanatos FrodoLouLou Angel's Thanatos FrodoLouLou Angel's Thanatos *ställer sig under henne* jag tar imot dig *ler* *kika ner* ellu whee *vinka och sl䰰er taget* iiiip whee *f宧ar tag om emn va n䲡 p堡tt tappa henne. Tar av sig rocken och s䴴er p堨enne den och h嬬er om henne* ser du.. *ler* *kurr kurr* ^^ meep *gosa gosa* whee heart *ler och tittar runt i rummet.* Ganska segt idag`? folk sitter väl och har hemmakväll framför tvn med familjen ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 1:16 pm
f33r the ALMIGHTY VAMPIRE FOX!!!!! MEEEEEEEEEEEEEEEEH!! lol! *skrattar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 1:17 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 1:18 pm
Mr.J f33r the ALMIGHTY VAMPIRE FOX!!!!! MEEEEEEEEEEEEEEEEH!! lol! *skrattar* .. hur mycket är dom öronen värda..? stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 1:19 pm
TessiTuss nä man ska typ kunna sjunga kareoke där och så. oh GOD kill me now! gonk Ska dom skaffa en j*kla KARAOKE MASKIN OCH HA I MÄSSEN?!?!?! ....det var sista gången jag vistades där...That's for sure -.-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 1:20 pm
Aerals Mr.J f33r the ALMIGHTY VAMPIRE FOX!!!!! MEEEEEEEEEEEEEEEEH!! lol! *skrattar* .. hur mycket är dom öronen värda..? stare vet inte... säkert inte Mkt..... lr ja vet inte.... dem kanske e vrd 1000000000k FAN de skulle sitta fint razz närå.. vet inte va dem e värd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 1:21 pm
FrodoLouLou TessiTuss nä man ska typ kunna sjunga kareoke där och så. oh GOD kill me now! gonk Ska dom skaffa en j*kla KARAOKE MASKIN OCH HA I MÄSSEN?!?!?! ....det bvar sista gången jag vistades där...That's for sure -.- tyckte Billan nämnde det men jag vet inte riktigt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mr.J Aerals Mr.J f33r the ALMIGHTY VAMPIRE FOX!!!!! MEEEEEEEEEEEEEEEEH!! lol! *skrattar* .. hur mycket är dom öronen värda..? stare vet inte... säkert inte Mkt..... lr ja vet inte.... dem kanske e vrd 1000000000k FAN de skulle sitta fint razz närå.. vet inte va dem e värd oki.. fick en fånig mummy mask i min gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|