|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 12:57 pm
Angel's Thanatos FrodoLouLou Angel's Thanatos FrodoLouLou Angel's Thanatos FrodoLouLou Angel's Thanatos *rullar ur soffan. Sover ännu* stare *hoppa fram och pussa på kinden* wakie wakie sad *?ar ett ?och tittar p堨enne* Buu. *ramlar baklänges* iip whee *Stänger ögat igen och somnar om* Ò.Ó Muahaha...*kullerbyttaposition*....1....2.....å...3 *rullar mot honom* whee Lägger sig i soffan ingen i sista sekunden*rullar in under soffan istället* Badunk! mnööp gonk .......alu? Hjälp mig ut! crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 12:58 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GrimCupid Memmi89 GrimCupid *känner att något är fel och ser sig långsamt omkring* :S gömer mig bakom en hylla* sweatdrop tur......*slingrar sig som en orm efter Grim igen* *rycker på axlarna* Bara jag som sett för många filmer... :/ *fortsätter sin promenad mellan frysdiskarna* *ställer sig upp å gömmer mig bakom hyllan å springer till andra sidan av frysdiskarna* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Memmi89 Aerals Memmi89 Aerals *kommer inrusandes med högsta fart och snubblar på en citron och far rakt in i en hylla med makaroner* *sticker upp huvet ur högen med makaroner* aj fan, det skulle bli en effektfull entré ju gonk *tittar p堁erals* t?...*forts䴴er all smyga bakom Grim* ooh.... ._______.' cry blubb förlåt så mycket, men jag gjorde faktiskt mitt bästa sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 1:00 pm
Angel's Thanatos men jobbiga sak.. *ְpnar b夡 ?en. s䴴er sig upp och drar ut sig. H嬬er dig upp och ner och tittar p堤ig* Du ahr inget liv va? *dinglar lite* nope...eller....mer än dig iaf blaugh cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 1:00 pm
Aerals Memmi89 Aerals Memmi89 Aerals *kommer inrusandes med högsta fart och snubblar på en citron och far rakt in i en hylla med makaroner* *sticker upp huvet ur högen med makaroner* aj fan, det skulle bli en effektfull entré ju gonk *tittar p堁erals* t?...*forts䴴er all smyga bakom Grim* ooh.... ._______.' cry blubb förlåt så mycket, men jag gjorde faktiskt mitt bästa sweatdrop hihi^^ *klappar Aerals på huvudet* gjorde d ont nä du ramlade??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 1:01 pm
FrodoLouLou Angel's Thanatos men jobbiga sak.. *ְpnar b夡 ?en. s䴴er sig upp och drar ut sig. H嬬er dig upp och ner och tittar p堤ig* Du ahr inget liv va? *dinglar lite* nope...eller....mer än dig iaf blaugh cool va rolig du va då.. *håller en arm runt om dig och hämntar ett glad med iskallt vatten. Håller det över dig och häller det sedan över dig*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 1:01 pm
Memmi89 GrimCupid Memmi89 GrimCupid *känner att något är fel och ser sig långsamt omkring* :S gömer mig bakom en hylla* sweatdrop tur......*slingrar sig som en orm efter Grim igen* *rycker på axlarna* Bara jag som sett för många filmer... :/ *fortsätter sin promenad mellan frysdiskarna* *ställer sig upp å gömmer mig bakom hyllan å springer till andra sidan av frysdiskarna* whee när du ändå är vid frysdiskarna.. kan du slänga hit lite is till mina sår?? *börjar rulla med ögonen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 1:02 pm
Memmi89 *ställer sig upp å gömmer mig bakom hyllan å springer till andra sidan av frysdiskarna* whee *vet nu med säkerhet att något är fel* gonk *greppar en fryst lax som vapen och smyger runt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Memmi89 Aerals Memmi89 Aerals Memmi89 Aerals *kommer inrusandes med högsta fart och snubblar på en citron och far rakt in i en hylla med makaroner* *sticker upp huvet ur högen med makaroner* aj fan, det skulle bli en effektfull entré ju gonk *tittar p堁erals* t?...*forts䴴er all smyga bakom Grim* ooh.... ._______.' cry blubb förlåt så mycket, men jag gjorde faktiskt mitt bästa sweatdrop hihi^^ *klappar Aerals på huvudet* gjorde d ont nä du ramlade?? mm faktiskt! *visar ett ytte putte litet blåmärke på armbågen* gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mr.J Memmi89 GrimCupid Memmi89 GrimCupid *känner att något är fel och ser sig långsamt omkring* :S gömer mig bakom en hylla* sweatdrop tur......*slingrar sig som en orm efter Grim igen* *rycker på axlarna* Bara jag som sett för många filmer... :/ *fortsätter sin promenad mellan frysdiskarna* *ställer sig upp å gömmer mig bakom hyllan å springer till andra sidan av frysdiskarna* whee när du ändå är vid frysdiskarna.. kan du slänga hit lite is till mina sår?? *börjar rulla med ögonen* 'Kastar is på Mr.J*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 1:03 pm
Angel's Thanatos FrodoLouLou Angel's Thanatos men jobbiga sak.. *ְpnar b夡 ?en. s䴴er sig upp och drar ut sig. H嬬er dig upp och ner och tittar p堤ig* Du ahr inget liv va? *dinglar lite* nope...eller....mer än dig iaf blaugh cool va rolig du va då.. *håller en arm runt om dig och hämntar ett glad med iskallt vatten. Håller det över dig och häller det sedan över dig* *ser ut som en dränkt katt* X__X....................*hänger upp sig själv i närmsta torkskåp* torka torka
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 1:04 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 1:04 pm
FrodoLouLou Angel's Thanatos FrodoLouLou Angel's Thanatos men jobbiga sak.. *ְpnar b夡 ?en. s䴴er sig upp och drar ut sig. H嬬er dig upp och ner och tittar p堤ig* Du ahr inget liv va? *dinglar lite* nope...eller....mer än dig iaf blaugh cool va rolig du va då.. *håller en arm runt om dig och hämntar ett glad med iskallt vatten. Håller det över dig och häller det sedan över dig* *ser ut som en dränkt katt* X__X....................*hänger upp sig själv i närmsta torkskåp* torka torka du akn alltid torka här. *öppnar rocken*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 1:05 pm
Angel's Thanatos FrodoLouLou Angel's Thanatos FrodoLouLou Angel's Thanatos men jobbiga sak.. *ְpnar b夡 ?en. s䴴er sig upp och drar ut sig. H嬬er dig upp och ner och tittar p堤ig* Du ahr inget liv va? *dinglar lite* nope...eller....mer än dig iaf blaugh cool va rolig du va då.. *håller en arm runt om dig och hämntar ett glad med iskallt vatten. Håller det över dig och häller det sedan över dig* *ser ut som en dränkt katt* X__X....................*hänger upp sig själv i närmsta torkskåp* torka torka du akn alltid torka här. *öppnar rocken* ...*försöka komma ner* meeep crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|