|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 17, 2006 4:25 am
On my Mind: I feel like shite D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Uumie-chan generated a random number between
1 and 100 ...
99!
|
Posted: Fri Feb 17, 2006 4:25 am
Mijn vriendje is of enorm lief, of knettergek.
Ik voelde me gisteravond nogal verdrietig, beetje ruzie gehad met hem enzo... toen is hij om 10 uur 's avonds op de trein gesprongen. Hij heeft een uur gereisd alleen om mij te komen troosten!
WEET JE HOE LIEF! heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 17, 2006 5:24 am
Uumie-chan Mijn vriendje is of enorm lief, of knettergek. Ik voelde me gisteravond nogal verdrietig, beetje ruzie gehad met hem enzo... toen is hij om 10 uur 's avonds op de trein gesprongen. Hij heeft een uur gereisd alleen om mij te komen troosten! WEET JE HOE LIEF! heart awww smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 17, 2006 6:35 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 17, 2006 6:47 am
Mentor en studiebegeleider zijn woedend op mijn klas. We hebben een uur geskipped en moeten het dinsdag na de vakantie dubbel inhalen bij hen alletwee (Das dus een uur voor de mentor, en een voor de studiebegeleider). Begint die mentor gelijk te zeuren dat we eens een keer moeten nadenken, we zijn veel te vervelend, te druk. Ik was die dag ervoor ziek en voelde me die dag nog steeds niet helemaal lekker, dus daar voelde ik me ook niet echt beter door. Ik bedacht me ook meteen: 'Alleen als je iets fout doet hoor je het, als je iets goeds doet hoor je vrij weinig'
Anders nog iets?
Natuurlijk: VAKANTIEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 17, 2006 7:42 am
Hmm voel me klote vandaag
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 17, 2006 10:29 am
een ex waar ik gek op ben die me terug wil... Morgen een date met een jonge van werk en dan die week een date met een vriend van me...
Ow ik doe altijd zo stom als een leuke jongen tegen me praat... weet dan niet wat te zeggen sad oooowwww
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 17, 2006 11:55 am
yay!! hotel kamer af ^^ allen uitgenodigd smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 17, 2006 12:01 pm
Oranjekorfbalpizza! On my Mind: I feel like shite D: The Forbidden Angel Hmm voel me klote vandaag En het is nog wel vrijdag o.o Morgen 3th anniversary ball!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 17, 2006 12:12 pm
hoe gaat eigenlijk zo'n bal? dit is mn eerste.. volgens mij is het gewoon 1 forum waar alleen in gespamt wordt?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 17, 2006 12:19 pm
Tranbo hoe gaat eigenlijk zo'n bal? dit is mn eerste.. volgens mij is het gewoon 1 forum waar alleen in gespamt wordt? eej zoiets.. XD meestal wordt het in een mantion gehouden en is het forum zo ingericht met subfora dat de namen van kamers of plaatsen draagt en stickies waarin beschreven wordt hoe het er uitziet. Daarbij kun je npc interactie verwachten dan komen er zo nu en dan npc's boven in het scherm wat vertellen, en worden er wss items uitgedeeld. En wss ook een storyline update erbij. En je weet nooit wat ze verzinnen. XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 17, 2006 12:31 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 17, 2006 2:45 pm
This is [/-l_3X] Cause rock and hip hop have collaborated for years[l_P]And I say... DAMN!!! HELL YEAH!!! ROCK ONN!!!!!!!![ROCK ON 2]==>http://www.gaiaonline.com/forum/viewtopic.php?page=1&t=12047372 <==[ROCK ON 2]shut up when I'm talking to you shut up, shut up, shut up
I'm about to BREAK
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 18, 2006 3:19 am
op het forum staat dat het begint om 12 uur, maar dat is amerika tijd toch? hoelaat is dat dan hier?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 18, 2006 5:13 am
Om 9 uur nu nog er achter komen wanneer het afgelopen is.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |