|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 6:53 am
Kechappu Chibi Strawberry Kechappu Chibi Strawberry Hej på dig Ketchup. ^_^;; ^^ Vem är du då?... Jag är Chibi Strawberry typ. razz Eller Straw.Trevligt att träffas Straw... ^^ Jag är som sagt Kechappu eller Ketchup som du tydligen listat ut redan... xd razz Hur är det med dig då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 6:53 am
Miradjii Gillar din avatar, den är jättegrym! 3nodding Åh, tack så jättemycket... ^^ Den är inte riktigt klar än men jag har inge mer gold så... neutral Får spara lite..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 6:55 am
Chibi Strawberry Kechappu Chibi Strawberry Kechappu Chibi Strawberry Hej på dig Ketchup. ^_^;; ^^ Vem är du då?... Jag är Chibi Strawberry typ. razz Eller Straw.Trevligt att träffas Straw... ^^ Jag är som sagt Kechappu eller Ketchup som du tydligen listat ut redan... xd razz Hur är det med dig då?Det är rätt bra... Har lite huvudvärk bara... stressed Hur är det med dig själv?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 6:56 am
Kechappu Chibi Strawberry Kechappu Chibi Strawberry Kechappu Chibi Strawberry Hej på dig Ketchup. ^_^;; ^^ Vem är du då?... Jag är Chibi Strawberry typ. razz Eller Straw.Trevligt att träffas Straw... ^^ Jag är som sagt Kechappu eller Ketchup som du tydligen listat ut redan... xd razz Hur är det med dig då?Det är rätt bra... Har lite huvudvärk bara... stressed Hur är det med dig själv? Det är bra. ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 6:58 am
Chibi Strawberry Kechappu Chibi Strawberry Kechappu Chibi Strawberry Kechappu Chibi Strawberry Hej på dig Ketchup. ^_^;; ^^ Vem är du då?... Jag är Chibi Strawberry typ. razz Eller Straw.Trevligt att träffas Straw... ^^ Jag är som sagt Kechappu eller Ketchup som du tydligen listat ut redan... xd razz Hur är det med dig då?Det är rätt bra... Har lite huvudvärk bara... stressed Hur är det med dig själv? Det är bra. ^_^ Åh så trevligt att nån mår riktigt bra... ^^ *Plockar fram mitt paraply och ställer mig utanför affären*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 6:58 am
*Smyger in igen och nynnar på Dark World Theme från A Link To The Past*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 6:59 am
Kechappu Chibi Strawberry Kechappu Chibi Strawberry Kechappu Chibi Strawberry Kechappu Chibi Strawberry Hej på dig Ketchup. ^_^;; ^^ Vem är du då?... Jag är Chibi Strawberry typ. razz Eller Straw.Trevligt att träffas Straw... ^^ Jag är som sagt Kechappu eller Ketchup som du tydligen listat ut redan... xd razz Hur är det med dig då?Det är rätt bra... Har lite huvudvärk bara... stressed Hur är det med dig själv? Det är bra. ^_^ Åh så trevligt att nån mår riktigt bra... ^^ *Plockar fram mitt paraply och ställer mig utanför affären* *Går ut och tittar på* Vad gör du då? ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nightmare Asura *Smyger in igen och nynnar på Dark World Theme från A Link To The Past* Hej hej! ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 7:00 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 7:00 am
Nightmare Asura *Smyger in igen och nynnar på Dark World Theme från A Link To The Past* Men där är du ju. <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 7:01 am
Chibi Strawberry Kechappu Chibi Strawberry Kechappu Chibi Strawberry Kechappu Chibi Strawberry Kechappu Chibi Strawberry Hej på dig Ketchup. ^_^;; ^^ Vem är du då?... Jag är Chibi Strawberry typ. razz Eller Straw.Trevligt att träffas Straw... ^^ Jag är som sagt Kechappu eller Ketchup som du tydligen listat ut redan... xd razz Hur är det med dig då?Det är rätt bra... Har lite huvudvärk bara... stressed Hur är det med dig själv? Det är bra. ^_^ Åh så trevligt att nån mår riktigt bra... ^^ *Plockar fram mitt paraply och ställer mig utanför affären* *Går ut och tittar på* Vad gör du då? ._.Väntar på bättre väder... xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|