|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 11:38 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Blixtra Meep! Hej då alla.. Ska äta.. sen ska jag kolla på nått.. lyssna på musik.. gråta lite.. och kanske.. sova? Mest gråta tror jag.. God Natt allesammans! (om nu någon ser det här) meep?....hej då....oke....oke.....oke.....gjåta? ó.ò vaffö? gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Memmi89 eeeee!!! xd *springer till Jetsudan 堤rar i svansen* xd AGH! Sluta med det där! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 11:39 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mina posts hamnar nästan alltid längst ner på förra sidan.. crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Angel's Thanatos FrodoLouLou Angel's Thanatos FrodoLouLou Mr.J FrodoLouLou *hoppar in igen* klar X_X vill hade häftiga såret du har i pannan! blaugh hehe ^_^ finns säkert att köpa nånstans...eller så får man det i nån rare pryl eller nåt xp kostar typ 4k på marketplace. Annars är det Giftbox biggrin å nu är det din tur att rätta mig då xd *hyper* whee vad g岠du p忍 Ĕ O_o?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 11:40 am
Nightmare Asura Mina posts hamnar nästan alltid längst ner på förra sidan.. crying ja så
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 11:41 am
Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 eeeee!!! xd *springer till Jetsudan 堤rar i svansen* xd AGH! Sluta med det där! gonk *sluta dra i svansen 堢?r dra i h岥t ist䬬et* hihi.. xd a**å wtf?! gonk Sluta då!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 11:41 am
Blixtra FrodoLouLou Blixtra Meep! Hej då alla.. Ska äta.. sen ska jag kolla på nått.. lyssna på musik.. gråta lite.. och kanske.. sova? Mest gråta tror jag.. God Natt allesammans! (om nu någon ser det här) meep?....hej då....oke....oke.....oke.....gjåta? ó.ò vaffö? gonk Jag beh? g?det.. typ.. rensa?! XD aja! God natt! xp I see....because I'm not blind...godnatt då ^_^ *kjam*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 11:43 am
Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 eeeee!!! xd *springer till Jetsudan 堤rar i svansen* xd AGH! Sluta med det där! gonk *sluta dra i svansen 堢?r dra i h岥t ist䬬et* hihi.. xd a**å wtf?! gonk Sluta då!vafföööö??????^3^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 11:43 am
*sätter sig ner på en stol*
*urk*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 11:47 am
Angel's Thanatos *sätter sig ner på en stol* *urk* *klättra upp på axlarna och kikar ner framför ansiktet* alu...vaod? ó.ò
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 11:48 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 11:48 am
FrodoLouLou Angel's Thanatos *sätter sig ner på en stol* *urk* *klättra upp på axlarna och kikar ner framför ansiktet* alu...vaod? ó.ò men inget brottar ner
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|