|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 11:15 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 11:16 am
Angel's Thanatos FrodoLouLou Angel's Thanatos FrodoLouLou umm...älskling? Jag glömde mina glasögon hos dig va? >_> xp umm.. *kollar runt i rummet* ummm *tittar lite till* Aha. Jupp här är dom ^^ xd jag m䲫te det n䲠jag var halvv䧳 hemma...men orkade inte v䮤a eftersom att det var s堫allt >_< fryser fortfarande :S Men ta på dig mer klädder då ^^ Hmm du borde ha tagit vantar. Kanske är plus men det bli kallt när man cyklar jo xp men...blir det inte varmare om man har ätit nåt? 0_o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth GODDAMN! Nu har dom hj䲮-paparazzi ocks塠I'll kill you all! KILL YOU ALL I TELL YOU!!!!1 Meh. .___.; *host* Det där... behöver du inte byr dig om... tror jag.... eller kanske....... hoppas jag... *host*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FrodoLouLou Angel's Thanatos FrodoLouLou Angel's Thanatos FrodoLouLou umm...älskling? Jag glömde mina glasögon hos dig va? >_> xp umm.. *kollar runt i rummet* ummm *tittar lite till* Aha. Jupp här är dom ^^ xd jag m䲫te det n䲠jag var halvv䧳 hemma...men orkade inte v䮤a eftersom att det var s堫allt >_< fryser fortfarande :S Men ta på dig mer klädder då ^^ Hmm du borde ha tagit vantar. Kanske är plus men det bli kallt när man cyklar jo xp men...blir det inte varmare om man har ätit nåt? 0_o omg har du ätit? eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 11:17 am
I have no life, i have no life, i have no life.. CURSE THE DAMNED COMPUTERS WITH THEIR INTERNET! i have no life, i have no life..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 11:18 am
Blixtra I have no life, i have no life, i have no life.. CURSE THE DAMNED COMPUTERS WITH THEIR INTERNET! i have no life, i have no life.. forsätter du sådär så kanske jag tror dig. Jag har i9nte heller nått liv. Spelar bara tvspel och glor på anime. Fan det är ju inget liv.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 11:18 am
neh >_> inte sen fem nån gång igår eftermiddag ^^;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 11:21 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 11:22 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 11:23 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 11:24 am
Angel's Thanatos FrodoLouLou neh >_> inte sen fem nån gång igår eftermiddag ^^; MEn j䶬a unge... Ĕ NŔT ge tillbacka min tjuga. Kan itne k?n宠cola nu crying naaw ó.ò bä? >_> I'll be right back *kjama* jag har dansabstinens..eller nåt sånt *springer iväg*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 11:24 am
FrodoLouLou Angel's Thanatos FrodoLouLou neh >_> inte sen fem nån gång igår eftermiddag ^^; MEn j䶬a unge... Ĕ NŔT ge tillbacka min tjuga. Kan itne k?n宠cola nu crying naaw ó.ò bä? >_> I'll be right back *kjama* jag har dansabstinens..eller nåt sånt *springer iväg* men jaha... hmm aja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 11:26 am
*klättrar upp på en hylla å sätter sig ner* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 11:26 am
Angel's Thanatos Blixtra I have no life, i have no life, i have no life.. CURSE THE DAMNED COMPUTERS WITH THEIR INTERNET! i have no life, i have no life.. forsätter du sådär så kanske jag tror dig. Jag har i9nte heller nått liv. Spelar bara tvspel och glor på anime. Fan det är ju inget liv. ' Jag har inget liv.. Jag menar.. Jag köpte Orphen av dig.. den sög ju razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|