|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 11:08 am
Woohoo, första gången den här veckan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 11:09 am
Chibi Strawberry Nej nej nej. *Peta på* gonk jooho!! Ingen vill ha mig crying (Är i ett fjortis stadium)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 11:09 am
Mr.J Angel's Thanatos Mr.J Chibi Strawberry Angel's Thanatos TRæamp;#8230;KIGA Væamp;#8222;RLD.... ( PS. Orkar jag kolla på Moon Child ikväll? (Gackt är med ni som inte vet)) Ja du orkar kolla på Moon Child. För Moon Child är bäst. whee razz *känna sig omodern* eeeeeh e moon childen film lr en serie... sweatdrop movie 3nodding 3nodding g岠p堔V lr hyrt??? sweatdrop Hyra är ganska svårt att göra. Jag har köpt den från webhallen. Om du bor i Västerås kan du säkert låna den av mig ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 11:10 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
umm...älskling? Jag glömde mina glasögon hos dig va? >_> xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Woohoo, första gången den här veckan. Inte då. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 11:11 am
FrodoLouLou umm...älskling? Jag glömde mina glasögon hos dig va? >_> xp umm.. *kollar runt i rummet* ummm *tittar lite till* Aha. Jupp här är dom ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Blixtra jooho!! Ingen vill ha mig crying (Är i ett fjortis stadium) Naww. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Woohoo, första gången den här veckan. Inte då. sweatdrop Jodå. Hur vet du om det är första gången eller inte? EH?!
Goddamn them paparazzi. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 11:12 am
Angel's Thanatos Mr.J Angel's Thanatos Mr.J Chibi Strawberry Angel's Thanatos TRæamp;#8230;KIGA Væamp;#8222;RLD.... ( PS. Orkar jag kolla på Moon Child ikväll? (Gackt är med ni som inte vet)) Ja du orkar kolla på Moon Child. För Moon Child är bäst. whee razz *känna sig omodern* eeeeeh e moon childen film lr en serie... sweatdrop movie 3nodding 3nodding g岠p堔V lr hyrt??? sweatdrop Hyra är ganska svårt att göra. Jag har köpt den från webhallen. Om du bor i Västerås kan du säkert låna den av mig ^^ bor i SUndsvall.... en Liiiten bit därifrån...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 11:12 am
Meep.. Jag vill mysa.. iik
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 11:13 am
Jetzudan Rebirth Jodå. Hur vet du om det är första gången eller inte? EH?!
Goddamn them paparazzi. ninja Jag läser dina tankar mannen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 11:13 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 11:14 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 11:14 am
FrodoLouLou Angel's Thanatos FrodoLouLou umm...älskling? Jag glömde mina glasögon hos dig va? >_> xp umm.. *kollar runt i rummet* ummm *tittar lite till* Aha. Jupp här är dom ^^ xd jag m䲫te det n䲠jag var halvv䧳 hemma...men orkade inte v䮤a eftersom att det var s堫allt >_< fryser fortfarande :S Men ta på dig mer klädder då ^^ Hmm du borde ha tagit vantar. Kanske är plus men det bli kallt när man cyklar
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|