|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 10:40 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 10:41 am
Nightmare Asura .. Is妡ll har jag d骠 vu o_O Eller så har jag dåligt minne o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 10:41 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 10:42 am
Chibi Strawberry Blixtra fast om jag skall va 䲬ig s堳kulle det vara grymt med n崴 mer r?. vad vette fan.. Jag vet inte om jag vill ha Fairy Wings men.. Jag questar 䮤塡 XD Vet. ._. Ska titta omkring lite. IJ f?ycket svart. sweatdrop Det blir s䫥rt ?tt med s夡na 䮤宠;D Det är sååå segt å Questa ju.. XD Ingen bumpar i min tråd ändå :'(
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
o.O Ouchi. Just ja. Ska sy lite manga stuff irl. *Tittar igenom cosplaysidor*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry o.O Ouchi. Just ja. Ska sy lite manga stuff irl. *Tittar igenom cosplaysidor* TILL MIG TILL MIIIIIIG!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 10:43 am
Blixtra Chibi Strawberry Blixtra fast om jag skall va 䲬ig s堳kulle det vara grymt med n崴 mer r?. vad vette fan.. Jag vet inte om jag vill ha Fairy Wings men.. Jag questar 䮤塡 XD Vet. ._. Ska titta omkring lite. IJ f?ycket svart. sweatdrop Det blir s䫥rt ?tt med s夡na 䮤宠;D Det är sååå segt å Questa ju.. XD Ingen bumpar i min tråd ändå :'( de e RIIIIIIKTIGT segt att questa..... ja questar efter soldat hatten.. kostar 19k har 10k.... Dryyyyyyyygt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 10:43 am
Blixtra Chibi Strawberry Blixtra fast om jag skall va ?ig s?kulle det vara grymt med n? mer r?. vad vette fan.. Jag vet inte om jag vill ha Fairy Wings men.. Jag questar ?? XD Vet. ._. Ska titta omkring lite. ? f?ycket svart. sweatdrop Det blir s?rt ?tt med s?na ??;D Det är sååå segt å Questa ju.. XD Ingen bumpar i min tråd ändå :'( Vet. gonk Nawww. sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 10:44 am
Mr.J Blixtra Chibi Strawberry Blixtra fast om jag skall va 䲬ig s堳kulle det vara grymt med n崴 mer r?. vad vette fan.. Jag vet inte om jag vill ha Fairy Wings men.. Jag questar 䮤塡 XD Vet. ._. Ska titta omkring lite. IJ f?ycket svart. sweatdrop Det blir s䫥rt ?tt med s夡na 䮤宠;D Det är sååå segt å Questa ju.. XD Ingen bumpar i min tråd ändå :'( de e RIIIIIIKTIGT segt att questa..... ja questar efter soldat hatten.. kostar 19k har 10k.... Dryyyyyyyygt Men jag ska ju questa 30 000 till.. XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 10:44 am
Blixtra Chibi Strawberry o.O Ouchi. Just ja. Ska sy lite manga stuff irl. *Tittar igenom cosplaysidor* TILL MIG TILL MIIIIIIG!! Jao. Dig med. ;P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 10:45 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 10:46 am
Chibi Strawberry Blixtra Chibi Strawberry o.O Ouchi. Just ja. Ska sy lite manga stuff irl. *Tittar igenom cosplaysidor* TILL MIG TILL MIIIIIIG!! Jao. Dig med. ;P JAAAAAAAAAA! *kramar Anna*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 10:46 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 10:47 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 10:47 am
Blixtra Chibi Strawberry Blixtra Chibi Strawberry o.O Ouchi. Just ja. Ska sy lite manga stuff irl. *Tittar igenom cosplaysidor* TILL MIG TILL MIIIIIIG!! Jao. Dig med. ;P JAAAAAAAAAA! *kramar Anna* ^^ Hihu. Fast jag kommer inte på nåt. .___.;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|