|
|
|
|
Posted: Mon Feb 13, 2006 12:03 pm
nog 1 pagina engels -_- dan boeken lezen gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 14, 2006 8:09 am
On my mind: weer een jaar zonder enige vorm van aandacht stare En vanuit medelijden hoef ik het niet.
En verder: HONGER!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 14, 2006 8:34 am
Zakou Nenharma on my mind: geven of niet geven? niet geven confused man wat een schijtluis ben ik toch sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 14, 2006 9:26 am
kittyocean On my mind: weer een jaar zonder enige vorm van aandacht stare En vanuit medelijden hoef ik het niet. me2, maargoed dat kan ook positief zijn ^^; ik moet er niet aan denken dat ik er veel zou krijgen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 14, 2006 10:24 am
Tranbo kittyocean On my mind: weer een jaar zonder enige vorm van aandacht stare En vanuit medelijden hoef ik het niet. me2, maargoed dat kan ook positief zijn ^^; ik moet er niet aan denken dat ik er veel zou krijgen Tja, te veel is idd ook niets, maar eentje zou wel leuk zijn!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 14, 2006 2:23 pm
Ahh uit eten gaan, naah hoeft van mij niet! Zeker niet met dat geduld dat wij hebben... al dat wachten steeds.. en al dat eten, en je auto waarvoor het parkeerbonnetje op is en dan een halfuur nog op de rekening wachten...
Zet mij maar met een hamburgertje op de bank!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 15, 2006 2:16 am
Zakou Nenharma Zakou Nenharma on my mind: geven of niet geven? niet geven confused man wat een schijtluis ben ik toch sweatdrop zo moet je niet denken.. je k**t het nog altijd morgen geven 3nodding
het hoeft niet altijd speciaal op valentijn te zijn hoor whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 15, 2006 2:38 am
Zakou Nenharma Zakou Nenharma on my mind: geven of niet geven? niet geven confused man wat een schijtluis ben ik toch sweatdrop Je bent niet de enige hoor :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 15, 2006 2:46 am
Tjeetje, wat vliegt de tijd! En ik maar denken dat ik niet zoveel images in mijn DA gallery miste. KYAAAH! Dat wordt veel updates maken daarzo XD En ook veel in de scraps gallery!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 16, 2006 12:25 pm
Ik ben me vandaag een hoop aan het posten overal, helemaal niet mij meestal ben ik een superlurker.
En ik heb eindelijk een plekje bemachtigt voor meriko's edits wss gaat nu nog wel dik een maand duren maar ik hoef me er in iedergeval geen zorgen meer over te maken.
En ik heb werk in photoshop gedaan wat mooie dingetjes begonen.
Al met al een productief Gaia dagje.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 16, 2006 1:21 pm
Wauw. Ik probeer weer 1k te verdienen, maar mijn werk op DA houdt me nogal er van af XD Nog maar 160 gold en in 1 dag 1k verdient!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 16, 2006 2:00 pm
on my mind: bekaf van trainen nu eerst pc uitzetten, dan naar mijn bed kruipen (s**t moet eerst naar het lichtknopje, omweg)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 17, 2006 12:22 am
Ben aan het nadenken over de zin "Emotions are for the weak." Volgens mij ben ik het daar niet echt mee eens...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 17, 2006 3:44 am
The Forbidden Angel Ben aan het nadenken over de zin "Emotions are for the weak." Volgens mij ben ik het daar niet echt mee eens... omdat die zin ook niet klopt.. je word er juist sterker van whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 17, 2006 4:03 am
On my mind: dat de hele klas nu de mentor haat, en dat bijna de hel klas rond half 10 ziek was, iedereen had het koud, en dat ik het weer warm wil hebben als een normaal gezond persoon! crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|