|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 10:26 am
Sephyre Blixtra Sephyre Vad alla är tråkiga. crying domokun *klappar* *får hjärtattack och dör* NEEEJ! *kastar en Phoenix Down på han*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 10:27 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 10:28 am
Blixtra Sephyre Blixtra Sephyre Vad alla är tråkiga. crying domokun *klappar* *får hjärtattack och dör* NEEEJ! *kastar en Phoenix Down på han* *fäller ut sina vingar o flyger upp till en takbjälke* AAAAAAAAIIIIEHHHG!!! inget sånt godhetstrams!! tänk på att ja e vampyr dammit!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nightmare Asura Anashi .. *Tvekar lite men hoppar upp på hyllan och sätter sig bredvid* .. Nåt fel? Nah, inget viktigt.. .. Ok..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mr.J Blixtra Sephyre Blixtra Sephyre Vad alla är tråkiga. crying domokun *klappar* *får hjärtattack och dör* NEEEJ! *kastar en Phoenix Down på han* *fäller ut sina vingar o flyger upp till en takbjälke* AAAAAAAAIIIIEHHHG!!! inget sånt godhetstrams!! tänk på att ja e vampyr dammit!! Men jag är snäll!! 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Blixtra Sephyre Blixtra Sephyre Vad alla är tråkiga. crying domokun *klappar* *får hjärtattack och dör* NEEEJ! *kastar en Phoenix Down på han* Detta är inte ett TV-spel, duuh~ *är fortfarande död*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 10:30 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Argh.. Hur sjutton ska jag se ut..?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 10:31 am
Sephyre Blixtra Sephyre Blixtra Sephyre Vad alla är tråkiga. crying domokun *klappar* *får hjärtattack och dör* NEEEJ! *kastar en Phoenix Down på han* Detta är inte ett TV-spel, duuh~ *är fortfarande död* HMPHF!! får ge den "döde" en spark i magen... då får han kanske liv igen... *tar sats uppifrån taket o kör en Superhård spark i magen på Sephyre* That should do the trick.....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 10:32 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 10:32 am
Nightmare Asura Argh.. Hur sjutton ska jag se ut..?Sluta haka upp dig på det där.. När du ser ut sådär så ser man bara vem det är.. man känner igen dig.. det är bra!! (give me 5k) skoja! XD Men!! Låt det vara så.. Eller så taru av dig lite grejer?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 10:33 am
*skuttar in* Hej alla. :0
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vadå "Give me 5k"? gonk Ber alla om pengar, bara för att jag blev Good Friend på ett quiz? .___.`
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|