|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 9:20 am
Valgarv *Hoppar upp på en hylla och sätter mig på den*..Hm.. domokun *Ser på Blixtra med en genomträngande blick* *Hoppar på* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 9:21 am
Valgarv *Hoppar upp på en hylla och sätter mig på den*..Hm.. domokun *Ser på Blixtra med en genomträngande blick* VAD?! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 9:21 am
Anashi Valgarv *Hoppar upp på en hylla och sätter mig på den*..Hm.. domokun *Ser på Blixtra med en genomträngande blick* *Hoppar på* ninja eek *Ramlar ner från hyllan och landar med ett brak på marken* gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 9:22 am
Blixtra Valgarv *Hoppar upp på en hylla och sätter mig på den*..Hm.. domokun *Ser på Blixtra med en genomträngande blick* VAD?! gonk I-inget.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 9:22 am
Valgarv Anashi Valgarv *Hoppar upp på en hylla och sätter mig på den*..Hm.. domokun *Ser på Blixtra med en genomträngande blick* *Hoppar på* ninja eek *Ramlar ner från hyllan och landar med ett brak på marken* gonk Heeej ^o^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 9:23 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ni som är här, snälla kolla gaia bladet och skriv vad ni tycker om att de har delat upp tävlingen i tjejer och killar... är det inte fel? >< eller är jag bara petig på oväsentliga saker? sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Anashi Valgarv Anashi Valgarv *Hoppar upp på en hylla och sätter mig på den*..Hm.. domokun *Ser på Blixtra med en genomträngande blick* *Hoppar på* ninja eek *Ramlar ner från hyllan och landar med ett brak på marken* gonk Heeej ^o^Yo.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 9:24 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 9:24 am
Blixtra Valgarv Blixtra Valgarv *Hoppar upp på en hylla och sätter mig på den*..Hm.. domokun *Ser på Blixtra med en genomträngande blick* VAD?! gonk I-inget.. sweatdrop Nehe?! eek tss.. jag 䲠1 dag 䬤re 䮠dig razz Hmpf..Tyst med dig -_- *Kastar en tomat på Blixtra*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 9:27 am
Valgarv Blixtra Valgarv Blixtra Valgarv *Hoppar upp på en hylla och sätter mig på den*..Hm.. domokun *Ser på Blixtra med en genomträngande blick* VAD?! gonk I-inget.. sweatdrop Nehe?! eek tss.. jag 䲠1 dag 䬤re 䮠dig razz Hmpf..Tyst med dig -_- *Kastar en tomat på Blixtra* :O *kastar en vattenmelon på Valgarv*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 9:27 am
Anashi Valgarv Anashi Valgarv Anashi Valgarv *Hoppar upp på en hylla och sätter mig på den*..Hm.. domokun *Ser på Blixtra med en genomträngande blick* *Hoppar på* ninja eek *Ramlar ner från hyllan och landar med ett brak på marken* gonk Heeej ^o^Yo.. sweatdrop *Titta ner p媠>.> N崠fel?..Nja..O_o Kanske.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 9:31 am
Valgarv Anashi Valgarv Anashi Valgarv Anashi Valgarv *Hoppar upp på en hylla och sätter mig på den*..Hm.. domokun *Ser på Blixtra med en genomträngande blick* *Hoppar på* ninja eek *Ramlar ner från hyllan och landar med ett brak på marken* gonk Heeej ^o^Yo.. sweatdrop *Titta ner p媠>.> N崠fel?..Nja..O_o Kanske. *Sitta kvar på* Okay :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 9:32 am