|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 8:17 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 8:18 am
Sayonara.
*Gnuggar sig i ögonen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*sitter på en stol vid öppningen på ica*
Nä! Nu går jag! Hej då! *vinglar ut genom affärn*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
jiminijon MiniMazarin eek Men jag var ju dar! Fast bara forsta dagen... jag kanske ar for liten for at kunna ses med det blotta ogat? ninja nae det ar du inte mini blaugh vi ska ses nasta eller? confused Ja, sjalvklart. Jag ar dalig pa att komma ihag folk, sa du far leta upp mig. >_>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 8:19 am
MiniMazarin jiminijon MiniMazarin eek Men jag var ju dar! Fast bara forsta dagen... jag kanske ar for liten for at kunna ses med det blotta ogat? ninja nae det ar du inte mini blaugh vi ska ses nasta eller? confused Ja, sjalvklart. Jag ar dalig pa att komma ihag folk, sa du far leta upp mig. >_>kan jag val gora whee allt bra med dig?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 8:21 am
jiminijon MiniMazarin jiminijon MiniMazarin eek Men jag var ju dar! Fast bara forsta dagen... jag kanske ar for liten for at kunna ses med det blotta ogat? ninja nae det ar du inte mini blaugh vi ska ses nasta eller? confused Ja, sjalvklart. Jag ar dalig pa att komma ihag folk, sa du far leta upp mig. >_>kan jag val gora whee allt bra med dig? Ja, det ar ganska okej. Med dig da? (:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 8:23 am
MiniMazarin jiminijon MiniMazarin jiminijon MiniMazarin eek Men jag var ju dar! Fast bara forsta dagen... jag kanske ar for liten for at kunna ses med det blotta ogat? ninja nae det ar du inte mini blaugh vi ska ses nasta eller? confused Ja, sjalvklart. Jag ar dalig pa att komma ihag folk, sa du far leta upp mig. >_>kan jag val gora whee allt bra med dig? Ja, det ar ganska okej. Med dig da? (:ovanligt bra med mig konstigt nog ninja blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 8:24 am
jiminijon MiniMazarin jiminijon MiniMazarin jiminijon MiniMazarin eek Men jag var ju dar! Fast bara forsta dagen... jag kanske ar for liten for at kunna ses med det blotta ogat? ninja nae det ar du inte mini blaugh vi ska ses nasta eller? confused Ja, sjalvklart. Jag ar dalig pa att komma ihag folk, sa du far leta upp mig. >_>kan jag val gora whee allt bra med dig? Ja, det ar ganska okej. Med dig da? (:ovanligt bra med mig konstigt nog ninja blaugh Jasa. biggrin Det later bra det. Nu maste jag ga for jag ska aka hem och duscha sen ska jag farga haret! Vi ses. ;D Bajj bajj!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 8:25 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 8:26 am
*Gungar ledsamt till musiken*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 8:34 am
Snart är jag ensam igen.. *Smyger sakta iväg*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 8:35 am
Chibi Strawberry Snart är jag ensam igen.. *Smyger sakta iväg* *Hoppar fram framför henne* Blargh!! eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 8:40 am
Nightmare Asura Chibi Strawberry Snart är jag ensam igen.. *Smyger sakta iväg* *Hoppar fram framför henne* Blargh!! eek VAFAEN!!!! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 8:44 am
Naww.. Lägger mig och läser ett tag... Måste få bort sorgen. *Viftar på ena handen och springer iväg*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|