|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 12:38 pm
GrimCupid jiminijon GrimCupid jiminijon GrimCupid jiminijon xp jävla katt och sova i handfatet*blänga på sin katt* L崥r mer som Egon...:/ gör min med och när man ska tvätt händerna blir han sur :/ Brukar bli så. :/ mm..*䴡 p堤in svans* eek Min svans! gonk twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 12:38 pm
jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon *peta på* siggen blev snygg med dig och grim xd Jag vet xd *klättra upp på dina axlar* xp whee Ey! *lyfter ner* xp snälla snälla nilla får jag sitta där? xp *skakar på huvudet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 12:39 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 12:39 pm
prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon *peta på* siggen blev snygg med dig och grim xd Jag vet xd *klättra upp på dina axlar* xp whee Ey! *lyfter ner* xp snälla snälla nilla får jag sitta där? xp *skakar på huvudet* *göra så hon nickar*tack!*hoppa upp* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 12:40 pm
Måste fan börja spela det! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 12:40 pm
jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon *peta på* siggen blev snygg med dig och grim xd Jag vet xd *klättra upp på dina axlar* xp whee Ey! *lyfter ner* xp snälla snälla nilla får jag sitta där? xp *skakar på huvudet* *göra så hon nickar*tack!*hoppa upp* ninja *dra ner igen* stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 12:41 pm
Valkyria86 *klappar lite p堳vansenč vart tog hon v䧥n? gonk Miip. :S Spana på hyllorna. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GrimCupid Måste fan börja spela det! whee xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 12:42 pm
Vad har den gjort dig?! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon *peta på* siggen blev snygg med dig och grim xd Jag vet xd *klättra upp på dina axlar* xp whee Ey! *lyfter ner* xp snälla snälla nilla får jag sitta där? xp *skakar på huvudet* *göra så hon nickar*tack!*hoppa upp* ninja *dra ner igen* stare jaja*krama*ska dra nu ses
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 12:43 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 12:46 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 12:49 pm
Valkyria86 GrimCupid Valkyria86 *klappar lite p堳vansenč vart tog hon v䧥n? gonk Miip. :S Spana på hyllorna. ninja om vi t䮤er 䬤 p堨ela st䬬et s堫anske den kommer fram? blaugh *tar fram tändvätskan* Burning down the house! surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|