|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 12:33 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 12:34 pm
Valkyria86 prrnill Valkyria86 GrimCupid Valkyria86 *ser hur den börjar kräla upp för grimcupids byxben och ut på svanse* domokun eeeh.... *pekar* AAAIIIEEE!!!! Ta bort den!!! *plockar loss svansen och stampar p堤en* eek *plockar bort den lilla bollen och kastar den så att den hamnar i prrnills ansikte eek *blir träffad* Aj.. sad *panik* den lever! den lever!! *AAAAAAAAAARGH* *springer och gömmer sig*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*Voltar in, kraschar rakt in i en hylla och dör* +.+
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GrimCupid Valkyria86 GrimCupid Valkyria86 *ser hur den börjar kräla upp för grimcupids byxben och ut på svanse* domokun eeeh.... *pekar* AAAIIIEEE!!!! Ta bort den!!! *plockar loss svansen och stampar p堤en* eek *plockar bort den lilla bollen och kastar den så att den hamnar i prrnills ansikte eek eek Uh-oh... eeeh.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 12:35 pm
prrnill jiminijon *peta på* siggen blev snygg med dig och grim xd Jag vet xd *klättra upp på dina axlar* xp whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jiminijon prrnill jiminijon *peta på* siggen blev snygg med dig och grim xd Jag vet xd *klättra upp på dina axlar* xp whee Ey! *lyfter ner* xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Hrrmm..*Försvinner i en explosion av svarta löv*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
prrnill Valkyria86 prrnill Valkyria86 GrimCupid Valkyria86 *ser hur den börjar kräla upp för grimcupids byxben och ut på svanse* domokun eeeh.... *pekar* AAAIIIEEE!!!! Ta bort den!!! *plockar loss svansen och stampar p堤en* eek *plockar bort den lilla bollen och kastar den så att den hamnar i prrnills ansikte eek *blir träffad* Aj.. sad *panik* den lever! den lever!! *AAAAAAAAAARGH* *springer och gömmer sig* paniiiiiik!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
jiminijon GrimCupid jiminijon GrimCupid jiminijon xp jävla katt och sova i handfatet*blänga på sin katt* L崥r mer som Egon...:/ gör min med och när man ska tvätt händerna blir han sur :/ Brukar bli så. :/ mm..*䴡 p堤in svans* eek Min svans! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 12:36 pm
Valgarv Hrrmm..*Försvinner i en explosion av svarta löv* gonk So evil..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 12:37 pm
prrnill jiminijon prrnill jiminijon *peta på* siggen blev snygg med dig och grim xd Jag vet xd *klättra upp på dina axlar* xp whee Ey! *lyfter ner* xp snälla snälla nilla får jag sitta där? xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|