|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 11, 2006 9:11 am
Ik heb 2 van mijn vriendinnen pissed off gemaakt. xd Kijk maar bij mijn posts, en dan waar ik Nederlands heb getypt en er iets staat van: 'Dus ze voelt zich aangesproken'
Ach, stelletje aanstellers...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 12, 2006 5:47 am
Ik heb iets vrezelijks gedaan!!! crying The market bug was net gefixed (gedeeltelijk) dus ik ging het checken ik ging kijken naar de nieuwe tv's maar de meeste prijzen gaf ie ie steeds niet aan. maar een wel dat was een meisje ze had hem er voor 2100 opgezet ik heb hem gekocht! Wat vrezelijk zo'n laag bedrag ik voel me zo schuldig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 12, 2006 5:53 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 12, 2006 6:03 am
Ik ben zeer ingenomen met het valentijnsdagcadeau dat ik aan mijn vriend ga geven. Omdat hij dit forum toch niet kent, kan ik het best verklappen. wink
1) Ik heb een foto waarop hij mij kust op A4- formaat uitgeprint en dat op een groot stuk karton geplakt. Over het karton heb ik wit kaftpapier gedaan zodat het wat netter uitziet. Om de foto heen heb ik in 18 talen 'ik hou van jou' geschreven. Op de achterkant staan alle talen op volgorde, en nogmaals dat ik van hem hou.
2) Dit is eigenlijk meer een soort grapje. wink Ik heb een enorm groot rood lint met hartjes gekocht. Dinsdag doe ik dat om mijn hoofd en geef hem mezelf als cadeau. wink
Zo. Ik ben er tevreden mee! 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 12, 2006 6:39 am
Uumie-chan Ik ben zeer ingenomen met het valentijnsdagcadeau dat ik aan mijn vriend ga geven. Omdat hij dit forum toch niet kent, kan ik het best verklappen. wink 1) Ik heb een foto waarop hij mij kust op A4- formaat uitgeprint en dat op een groot stuk karton geplakt. Over het karton heb ik wit kaftpapier gedaan zodat het wat netter uitziet. Om de foto heen heb ik in 18 talen 'ik hou van jou' geschreven. Op de achterkant staan alle talen op volgorde, en nogmaals dat ik van hem hou. 2) Dit is eigenlijk meer een soort grapje. wink Ik heb een enorm groot rood lint met hartjes gekocht. Dinsdag doe ik dat om mijn hoofd en geef hem mezelf als cadeau. wink Zo. Ik ben er tevreden mee! 3nodding Klinkt erg leuk! Een nichtje van mij heeft een keer voor valentijn een foto van hun tweetjes op 2 bekers laten zetten, zag er echt heel lief uit!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 12, 2006 8:34 am
Darlaa Ik heb iets vrezelijks gedaan!!! crying The market bug was net gefixed (gedeeltelijk) dus ik ging het checken ik ging kijken naar de nieuwe tv's maar de meeste prijzen gaf ie ie steeds niet aan. maar een wel dat was een meisje ze had hem er voor 2100 opgezet ik heb hem gekocht! Wat vrezelijk zo'n laag bedrag ik voel me zo schuldig. Tja, een beetje haar eigen fout hoor :S Je moet altijd goed kijken wat je invoert. En anders neem je contact met haar op. Misschien zit ze er zelfs helemaal niet mee XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 12, 2006 8:50 am
kittyocean Darlaa Ik heb iets vrezelijks gedaan!!! crying The market bug was net gefixed (gedeeltelijk) dus ik ging het checken ik ging kijken naar de nieuwe tv's maar de meeste prijzen gaf ie ie steeds niet aan. maar een wel dat was een meisje ze had hem er voor 2100 opgezet ik heb hem gekocht! Wat vrezelijk zo'n laag bedrag ik voel me zo schuldig. Tja, een beetje haar eigen fout hoor :S Je moet altijd goed kijken wat je invoert. En anders neem je contact met haar op. Misschien zit ze er zelfs helemaal niet mee XD Ik heb alleen geen idee van wie ik het gekocht heb. Der was wat verwarring op de marketplace waardoor prijzen van 12k ineens een stuk lager schoten omdat de tussenliggende items onzichtbaar waren. De prijzen zijn nu ook niet zo hoog. maar als amerika wakker word en massaal die goedkope dingen gaat pakken schiet het miss weer omhoog.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 12, 2006 9:27 am
ff kijken of er nog wat te halen valt dan XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 12, 2006 10:28 am
Darlaa Ik heb iets vrezelijks gedaan!!! crying The market bug was net gefixed (gedeeltelijk) dus ik ging het checken ik ging kijken naar de nieuwe tv's maar de meeste prijzen gaf ie ie steeds niet aan. maar een wel dat was een meisje ze had hem er voor 2100 opgezet ik heb hem gekocht! Wat vrezelijk zo'n laag bedrag ik voel me zo schuldig. ik had het ook, ik zag zo'n robo puppie voor 1 gold op de markt staan (buy!) maar helaas was ik niet snel genoeg om het te kopen, was wel jammer maargoed..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 12, 2006 10:41 am
Uumie-chan Ik ben zeer ingenomen met het valentijnsdagcadeau dat ik aan mijn vriend ga geven. Omdat hij dit forum toch niet kent, kan ik het best verklappen. wink 1) Ik heb een foto waarop hij mij kust op A4- formaat uitgeprint en dat op een groot stuk karton geplakt. Over het karton heb ik wit kaftpapier gedaan zodat het wat netter uitziet. Om de foto heen heb ik in 18 talen 'ik hou van jou' geschreven. Op de achterkant staan alle talen op volgorde, en nogmaals dat ik van hem hou. 2) Dit is eigenlijk meer een soort grapje. wink Ik heb een enorm groot rood lint met hartjes gekocht. Dinsdag doe ik dat om mijn hoofd en geef hem mezelf als cadeau. wink Zo. Ik ben er tevreden mee! 3nodding als alle meiden nou zo dachten was het een stuk beter hier op de wereld 3nodding serieus goed idee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 12, 2006 12:01 pm
kiek Darlaa Ik heb iets vrezelijks gedaan!!! crying The market bug was net gefixed (gedeeltelijk) dus ik ging het checken ik ging kijken naar de nieuwe tv's maar de meeste prijzen gaf ie ie steeds niet aan. maar een wel dat was een meisje ze had hem er voor 2100 opgezet ik heb hem gekocht! Wat vrezelijk zo'n laag bedrag ik voel me zo schuldig. ik had het ook, ik zag zo'n robo puppie voor 1 gold op de markt staan (buy!) maar helaas was ik niet snel genoeg om het te kopen, was wel jammer maargoed.. Bijna iedereen weet dat de Marketplace nu glitches heeft. Het is op eigen risico als je iets dan op zo'n moment te koop aanbiedt XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 12, 2006 12:02 pm
hmmm jammer ik kan niks goedkoops vinden..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 12, 2006 2:51 pm
Uumie-chan Ik ben zeer ingenomen met het valentijnsdagcadeau dat ik aan mijn vriend ga geven. Omdat hij dit forum toch niet kent, kan ik het best verklappen. wink 1) Ik heb een foto waarop hij mij kust op A4- formaat uitgeprint en dat op een groot stuk karton geplakt. Over het karton heb ik wit kaftpapier gedaan zodat het wat netter uitziet. Om de foto heen heb ik in 18 talen 'ik hou van jou' geschreven. Op de achterkant staan alle talen op volgorde, en nogmaals dat ik van hem hou. 2) Dit is eigenlijk meer een soort grapje. wink Ik heb een enorm groot rood lint met hartjes gekocht. Dinsdag doe ik dat om mijn hoofd en geef hem mezelf als cadeau. wink Zo. Ik ben er tevreden mee! 3nodding Klinkt lief smile Ik moet morgen ook nog ff snel ergens een valentijnskadootje tevoorschijn toveren, geen idee wat k moet kopen. Doe zoiezo een kaartje, en van dat lint klinkt ook wel melig maar moet ook nog iets voor hem kopen geen flauw idee wat... tips?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 12, 2006 11:27 pm
The Forbidden Angel Klinkt lief smile Ik moet morgen ook nog ff snel ergens een valentijnskadootje tevoorschijn toveren, geen idee wat k moet kopen. Doe zoiezo een kaartje, en van dat lint klinkt ook wel melig maar moet ook nog iets voor hem kopen geen flauw idee wat... tips? Nou, wat kopen betreft heb ik weinig tips... ik had zelf ook geen idee wat ik moest kopen, vandaar dat ik zelf iets gemaakt heb. wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 13, 2006 2:30 am
Uumie-chan The Forbidden Angel Klinkt lief smile Ik moet morgen ook nog ff snel ergens een valentijnskadootje tevoorschijn toveren, geen idee wat k moet kopen. Doe zoiezo een kaartje, en van dat lint klinkt ook wel melig maar moet ook nog iets voor hem kopen geen flauw idee wat... tips? Nou, wat kopen betreft heb ik weinig tips... ik had zelf ook geen idee wat ik moest kopen, vandaar dat ik zelf iets gemaakt heb. wink is het beste, net als jezelf geven blaugh
ik hoop nog altijd dat mijn vriendin dat ook nog eens gaat doen XD zal wel niet maargoed >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |