|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 5:18 am
Chibi Strawberry D0ppelganger Chibi Strawberry Sol?! gonk Jag vill ha sol! Du ska få sol! *sjunga* ...Vilken film kommer det ifrån? >.> *Tänk tänk* Jag minns inte. Den där tuppen. Som jag aldrig kan stava namnet på. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 5:22 am
D0ppelganger Chibi Strawberry D0ppelganger Chibi Strawberry Sol?! gonk Jag vill ha sol! Du ska få sol! *sjunga* ...Vilken film kommer det ifrån? >.> *Tänk tänk* Jag minns inte. Den där tuppen. Som jag aldrig kan stava namnet på. gonk Ja, jag vet vilken tupp du menar men jag kommer inte ens ihåg hans namn. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 5:27 am
Chibi Strawberry Ja, jag vet vilken tupp du menar men jag kommer inte ens ihåg hans namn. gonk Chanteclair...Chantecler....Bah. .__.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 5:29 am
D0ppelganger Chibi Strawberry Ja, jag vet vilken tupp du menar men jag kommer inte ens ihåg hans namn. gonk Chanteclair...Chantecler....Bah. .__. Nåt sånt ja. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 5:32 am
Chibi Strawberry D0ppelganger Chibi Strawberry Ja, jag vet vilken tupp du menar men jag kommer inte ens ihåg hans namn. gonk Chanteclair...Chantecler....Bah. .__. Nåt sånt ja. sweatdrop Den filmen rockar! blaugh *får syn på husspindeln på väggen* Miip! eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 5:32 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 5:33 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 5:35 am
D0ppelganger Chibi Strawberry D0ppelganger Chibi Strawberry Ja, jag vet vilken tupp du menar men jag kommer inte ens ihåg hans namn. gonk Chanteclair...Chantecler....Bah. .__. Nåt sånt ja. sweatdrop Den filmen rockar! blaugh *får syn på husspindeln på väggen* Miip! eek Spindel. <.< >.>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 5:35 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 5:36 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 5:37 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 5:37 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 5:38 am
En söt en! whee Men nu kröp den bakom orgeln... sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 5:38 am
eek biggrin hur står det till med en du idag tro?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 5:39 am
D0ppelganger En söt en! whee Men nu kröp den bakom orgeln... sad För det första så är spindlar hemska. Och för det andra... orgel? surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|