|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 12:14 pm
jiminijon GrimCupid jiminijon nej du vet att du m峴e banta xd Va? P峴岠du att jag 䲠tjock? va? Va? VAAA? scream xd jaa!du vet vad doktorn sa slut med nattmakor xd Då får jag ta dig till... Frukost istället. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 12:14 pm
Valgarv Chibi Strawberry Valgarv Chibi Strawberry HEY IDIOT VAL! LR BLI MIN SYRRA VA?! Hon började,ne?._. Bortförklaringar, hah? rolleyes *Kastar Memmi mot Straw,vänder om och går ut från Ica.Går runt hörnet och lutar mig mot väggen med armarna i kors. Sänker sen huvudet och blundar* hjälp.....X_x
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 12:15 pm
GrimCupid jiminijon GrimCupid jiminijon nej du vet att du m峴e banta xd Va? P峴岠du att jag 䲠tjock? va? Va? VAAA? scream xd jaa!du vet vad doktorn sa slut med nattmakor xd Då får jag ta dig till... Frukost istället. xp näe det är findus till O_O*peka på sin katt* xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 12:16 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 12:16 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 12:17 pm
ska se på Efterlyst nu!herrå Valgarv åssne ponken å Chibi Barrträd xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jiminijon näe det är findus till O_O*peka på sin katt* xd Jag gillar inte alkoholist-katter. :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 12:18 pm
Memmi89 ska se på Efterlyst nu!herrå Valgarv åssne ponken å Chibi Barrträd xd rolleyes Ja ne..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 12:19 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 12:21 pm
GrimCupid Valkyria86 ok... *matar den med en kall korv och ser f?r䫴 p堨ur den faktiskt sv䬪er den* eek gonk Oh my, it's aliiiive! *dansar runt elden* i knoooooooo!! *panik*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 12:22 pm
jiminijon GrimCupid jiminijon näe det är findus till O_O*peka på sin katt* xd Jag gillar inte alkoholist-katter. :S ey han har varit fri i 2m审der xd Din kissemiss, är alkolist! *sjunger* xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 12:22 pm
Bullets, bombs & bigotry! *kommer in sjungandes*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 12:23 pm
GrimCupid jiminijon GrimCupid jiminijon näe det är findus till O_O*peka på sin katt* xd Jag gillar inte alkoholist-katter. :S ey han har varit fri i 2m审der xd Din kissemiss, är alkolist! *sjunger* xp xp jävla katt och sova i handfatet*blänga på sin katt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|