|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 12:05 pm
Valgarv *Ställer mig upp och håller ut Memmi åt sidan med tungan*... gonk Man ska inte bråka. *Ser med en konstig min på Valkyria med hennes försök att hälla cola på mig* O_o *drar i Valgarv's tunga* t-tur att jag hade hanskar..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 12:06 pm
Memmi89 Valgarv *Ställer mig upp och håller ut Memmi åt sidan med tungan*... gonk Man ska inte bråka. *Ser med en konstig min på Valkyria med hennes försök att hälla cola på mig* O_o *drar i Valgarv's tunga* t-tur att jag hade hanskar..Hrrmm..*Dunkar in Memmi i väggen hårt* ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 12:07 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 12:07 pm
GrimCupid Valkyria86 oooooooh............. *b?r vr嬡 och h䬥r en colaflaska ? Valgarv.. Tyv䲲 o?ad >.<* ijch d宠:/ *greppar en fil頯ch svingar den i luften med ett Xena-tjut* så... vad gör vi med äcklbollen nu då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 12:08 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 12:08 pm
Chibi Strawberry HEY IDIOT VAL! LŔ BLI MIN SYRRA VA?! Hon började,ne?._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 12:09 pm
Valgarv Memmi89 Valgarv *Ställer mig upp och håller ut Memmi åt sidan med tungan*... gonk Man ska inte bråka. *Ser med en konstig min på Valkyria med hennes försök att hälla cola på mig* O_o *drar i Valgarv's tunga* t-tur att jag hade hanskar..Hrrmm..*Dunkar in Memmi i väggen hårt* ._. *får en hård smäll i huvudet å blir medvetslös*X_x
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 12:10 pm
Valkyria86 GrimCupid Valkyria86 oooooooh............. *b?r vr嬡 och h䬥r en colaflaska ? Valgarv.. Tyv䲲 o?ad >.<* ijch d宠:/ *greppar en fil頯ch svingar den i luften med ett Xena-tjut* så... vad gör vi med äcklbollen nu då? Vi grillar den! eek *lindar in bollen i filén* :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 12:10 pm
Valgarv Chibi Strawberry HEY IDIOT VAL! LR BLI MIN SYRRA VA?! Hon började,ne?._. Bortförklaringar, hah?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 12:11 pm
GrimCupid jiminijon nej du vet att du m峴e banta xd Va? P峴岠du att jag 䲠tjock? va? Va? VAAA? scream xd jaa!du vet vad doktorn sa slut med nattmakor xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Memmi89 Aerals Memmi89 Aerals Memmi89 Aerals klockren!! 3nodding blaugh ja vet xd vad har du gjort den med? ^_^ domokun menar du programet så att det blir animerat eller? mhm ^_^ ska lära mig att göra sånna sweatdrop blaugh jag använde Adobe ImageReady 7.0 eek det har ju jag!! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aerals Memmi89 Aerals Memmi89 Aerals Memmi89 Aerals klockren!! 3nodding blaugh ja vet xd vad har du gjort den med? ^_^ domokun menar du programet så att det blir animerat eller? mhm ^_^ ska lära mig att göra sånna sweatdrop blaugh jag använde Adobe ImageReady 7.0 eek det har ju jag!! biggrin va roligt smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 12:13 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 12:13 pm
Chibi Strawberry Valgarv Chibi Strawberry HEY IDIOT VAL! LR BLI MIN SYRRA VA?! Hon började,ne?._. Bortförklaringar, hah? rolleyes *Kastar Memmi mot Straw,vänder om och går ut från Ica.Går runt hörnet och lutar mig mot väggen med armarna i kors. Sänker sen huvudet och blundar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|