|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 11:46 am
Chibi Strawberry Shut it Val. Det är personliga problem. stare Ah,g-gomen!>_____<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 11:48 am
Memmi89 Valgarv Memmi89 Valgarv Mr.J Valgarv Nightmare Asura Valgarv *Slutar plötsligt skjuta och håller ut armarna åt sidan,skjuter samtidigt ut tungan och tar tag i hyllan med den.Drar bort hyllan igen och siktar på Asura* Yo. *Vänder sig om mot Valgarv och flinar fånigt* Yo.. mrgreen *Ligger på marken och ser upp på Asura*... stare *Kastar mig mot honom och skjuter samtidigt för att undvika Memmi's skott* <.< ENOUGH!!!! *slipar klorna o hugger sönder alla skjutvapen* INGET mer bråk.... då får ni gå till arena tråden!! *Drar för Mr.J som skydd för all grädde* Tackar ^^ O_o Och du kanske har rätt,men vi leker bara ^^ men gonk du ska vara vit!*Tar fram ett svärd* Jag är väl redan vit?*Menar hudfärg* <.<; Och gå och hjälp din syster,hon verkar ha problem :3 han har alltid problem! scream Jag är rätt säker på att din syster är en hon <.<;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Valgarv Chibi Strawberry Shut it Val. Det är personliga problem. stare Ah,g-gomen!>_____< ... Barn. rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Valkyria86 GrimCupid Valkyria86 GrimCupid *hostar upp en h岢oll* eek What the...? .__.' eek Vart kom den ifrån? sweatdrop iiingen aning.. *petar på* Den är lite... äcklig... *sniffar på bollen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 11:49 am
GrimCupid Valkyria86 GrimCupid Valkyria86 GrimCupid *hostar upp en h岢oll* eek What the...? .__.' eek Vart kom den ifrån? sweatdrop iiingen aning.. *petar på* Den är lite... äcklig... *sniffar på bollen* jaa.. hehe.. ska vi kasta den på nån? *ond*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Valgarv Chibi Strawberry Shut it Val. Det är personliga problem. stare Ah,g-gomen!>_____< ... Barn. rolleyes stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hej till alla vinkar till alla hej och ho hur är det med alla?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Valgarv Jag är rätt säker på att din syster är en hon <.<; JAG SKREV FEL! *attakerar Valgarv* scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 11:50 am
jiminijon allt bra med kungen med dålig balans då? neutral Jodå. Har sådant där äckligt "spray-plåster" på handen utan anledning. :/ Med maten då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 11:51 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 11:51 am
Memmi89 Valgarv Jag är rätt säker på att din syster är en hon <.<; JAG SKREV FEL! *attakerar Valgarv* scream gonk Jaså.*Går åt sidan och undviker attacken*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 11:52 am