|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 11:40 am
Valgarv Nightmare Asura Valgarv *Slutar plötsligt skjuta och håller ut armarna åt sidan,skjuter samtidigt ut tungan och tar tag i hyllan med den.Drar bort hyllan igen och siktar på Asura* Yo. *Vänder sig om mot Valgarv och flinar fånigt* Yo.. mrgreen *Ligger på marken och ser upp på Asura*... stare *Kastar mig mot honom och skjuter samtidigt för att undvika Memmi's skott* <.< ENOUGH!!!! *slipar klorna o hugger sönder alla skjutvapen* INGET mer bråk.... då får ni gå till arena tråden!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Valgarv Memmi89 Valgarv Nightmare Asura Valgarv *Slutar plötsligt skjuta och håller ut armarna åt sidan,skjuter samtidigt ut tungan och tar tag i hyllan med den.Drar bort hyllan igen och siktar på Asura* Yo. *Vänder sig om mot Valgarv och flinar fånigt* Yo.. mrgreen *Ligger på marken och ser upp på Asura*... stare *Kastar mig mot honom och skjuter samtidigt för att undvika Memmi's skott* <.< där e du....*laddar basokan med pajer å sjuter*paj party 3nodding *Siktar med en av pistolerna mot pajerna och skjuter sönder dom* gonk *pajerna går i bitar å gör dig helt vit av rgäden på dom*HAHA!!!!SNÖGUBBE!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 11:42 am
Mr.J Valgarv Nightmare Asura Valgarv *Slutar plötsligt skjuta och håller ut armarna åt sidan,skjuter samtidigt ut tungan och tar tag i hyllan med den.Drar bort hyllan igen och siktar på Asura* Yo. *Vänder sig om mot Valgarv och flinar fånigt* Yo.. mrgreen *Ligger på marken och ser upp på Asura*... stare *Kastar mig mot honom och skjuter samtidigt för att undvika Memmi's skott* <.< ENOUGH!!!! *slipar klorna o hugger sönder alla skjutvapen* INGET mer bråk.... då får ni gå till arena tråden!! *Drar för Mr.J som skydd för all grädde* Tackar ^^ O_o Och du kanske har rätt,men vi leker bara ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 11:42 am
Valkyria86 GrimCupid *hostar upp en h岢oll* eek What the...? .__.' eek Vart kom den ifrån? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 11:43 am
crying DAME DAME DAME DAME DAME!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Valgarv Mr.J Valgarv Nightmare Asura Valgarv *Slutar plötsligt skjuta och håller ut armarna åt sidan,skjuter samtidigt ut tungan och tar tag i hyllan med den.Drar bort hyllan igen och siktar på Asura* Yo. *Vänder sig om mot Valgarv och flinar fånigt* Yo.. mrgreen *Ligger på marken och ser upp på Asura*... stare *Kastar mig mot honom och skjuter samtidigt för att undvika Memmi's skott* <.< ENOUGH!!!! *slipar klorna o hugger sönder alla skjutvapen* INGET mer bråk.... då får ni gå till arena tråden!! *Drar för Mr.J som skydd för all grädde* Tackar ^^ O_o Och du kanske har rätt,men vi leker bara ^^ men gonk du ska vara vit!*Tar fram ett svärd*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Aerals Chibi Strawberry *Sätter sig på en hylla och sjunger* whee *peta på* du sjunger fint 3nodding o.O Tack. vill också kunne sjunga sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 11:44 am
GrimCupid Valkyria86 GrimCupid *hostar upp en h岢oll* eek What the...? .__.' eek Vart kom den ifrån? sweatdrop iiingen aning.. *petar på*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 11:45 am
Memmi89 Valgarv Mr.J Valgarv Nightmare Asura Valgarv *Slutar plötsligt skjuta och håller ut armarna åt sidan,skjuter samtidigt ut tungan och tar tag i hyllan med den.Drar bort hyllan igen och siktar på Asura* Yo. *Vänder sig om mot Valgarv och flinar fånigt* Yo.. mrgreen *Ligger på marken och ser upp på Asura*... stare *Kastar mig mot honom och skjuter samtidigt för att undvika Memmi's skott* <.< ENOUGH!!!! *slipar klorna o hugger sönder alla skjutvapen* INGET mer bråk.... då får ni gå till arena tråden!! *Drar för Mr.J som skydd för all grädde* Tackar ^^ O_o Och du kanske har rätt,men vi leker bara ^^ men gonk du ska vara vit!*Tar fram ett svärd* Jag är väl redan vit?*Menar hudfärg* <.<; Och gå och hjälp din syster,hon verkar ha problem :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Shut it Val. Det är personliga problem. stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jimi. *piper inte* neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Valgarv Memmi89 Valgarv Mr.J Valgarv Nightmare Asura Valgarv *Slutar plötsligt skjuta och håller ut armarna åt sidan,skjuter samtidigt ut tungan och tar tag i hyllan med den.Drar bort hyllan igen och siktar på Asura* Yo. *Vänder sig om mot Valgarv och flinar fånigt* Yo.. mrgreen *Ligger på marken och ser upp på Asura*... stare *Kastar mig mot honom och skjuter samtidigt för att undvika Memmi's skott* <.< ENOUGH!!!! *slipar klorna o hugger sönder alla skjutvapen* INGET mer bråk.... då får ni gå till arena tråden!! *Drar för Mr.J som skydd för all grädde* Tackar ^^ O_o Och du kanske har rätt,men vi leker bara ^^ men gonk du ska vara vit!*Tar fram ett svärd* Jag är väl redan vit?*Menar hudfärg* <.<; Och gå och hjälp din syster,hon verkar ha problem :3 hon har alltid problem! scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 11:46 am
GrimCupid Jimi. *piper inte* neutral allt bra med kungen med dålig balans då? neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|