|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 11:33 am
|
|
|
|
|
|
|
Nightmare Asura Valgarv *Slutar plötsligt skjuta och håller ut armarna åt sidan,skjuter samtidigt ut tungan och tar tag i hyllan med den.Drar bort hyllan igen och siktar på Asura* Yo. *Vänder sig om mot Valgarv och flinar fånigt* Yo.. mrgreen *Ligger på marken och ser upp på Asura*... stare *Kastar mig mot honom och skjuter samtidigt för att undvika Memmi's skott* <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Valkyria86 GrimCupid *sätter luften i halsen* eek eek xp Damn you, syre! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Memmi89 Chibi Strawberry MEMMI FIXA MIG EN DEJT MED NAGI!! ELLER G? NAGI TILL MIN POJKVD!! HAN SJUNGER SŠFINT!! *Svimmar* gö d själv! Varför?! Jag kan inte! gonk vart tog Valgarv å Nitemare vägen????  jag vill också leka
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 11:34 am
GrimCupid Valkyria86 GrimCupid *sätter luften i halsen* eek eek xp Damn you, syre! gonk *dunka i ryggen* redface
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 11:35 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 11:35 am
Valgarv Nightmare Asura Valgarv *Slutar plötsligt skjuta och håller ut armarna åt sidan,skjuter samtidigt ut tungan och tar tag i hyllan med den.Drar bort hyllan igen och siktar på Asura* Yo. *Vänder sig om mot Valgarv och flinar fånigt* Yo.. mrgreen *Ligger på marken och ser upp på Asura*... stare *Kastar mig mot honom och skjuter samtidigt för att undvika Memmi's skott* <.< där e du....*laddar basokan med pajer å sjuter*paj party 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 11:36 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 11:37 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Memmi89 Valgarv Nightmare Asura Valgarv *Slutar plötsligt skjuta och håller ut armarna åt sidan,skjuter samtidigt ut tungan och tar tag i hyllan med den.Drar bort hyllan igen och siktar på Asura* Yo. *Vänder sig om mot Valgarv och flinar fånigt* Yo.. mrgreen *Ligger på marken och ser upp på Asura*... stare *Kastar mig mot honom och skjuter samtidigt för att undvika Memmi's skott* <.< där e du....*laddar basokan med pajer å sjuter*paj party 3nodding *Siktar med en av pistolerna mot pajerna och skjuter sönder dom* gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*Sätter sig på en hylla och sjunger* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 11:39 am
GrimCupid *hostar upp en h岢oll* eek What the...? .__.' eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry *Sätter sig på en hylla och sjunger* whee *peta på* du sjunger fint 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aerals Chibi Strawberry *Sätter sig på en hylla och sjunger* whee *peta på* du sjunger fint 3nodding o.O Tack.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|