|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 11:20 am
Valkyria86 Filthy Valkyria86 Filthy *Sitter på en hylla och ser lite less ut* sad *kikar f?ktigt p媛 Keh? *titta tillbaka* *lägger huvudet på sned* ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 11:21 am
Valgarv Chibi Strawberry Asu och Val, take it lite easy. Min syrra pratar om er irl. Det är skrämmande. >_________< Vi leker faktiskt! gonk Jag vill också leka!! gonk *tar fran en basokas ur fickan*astalabista baby!! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Valgarv Grr..*Sätter Asura's hatt över min egen,drar fram en till pistol och laddar den andra.Börjar sen skjuta mot hyllan med båda pistolerna* *Märker att några kulor tränger igenom hyllan* Aj då.. *Flyttar sig till hyllan bredvid och fummlar med något i jackfickan*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 11:22 am
arg! nån mer som har problem med photobock?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 11:23 am
Naww.. Ingen förstod vad jag menade. *Älskar bara Gackt då*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nightmare Asura Valgarv Grr..*Sätter Asura's hatt över min egen,drar fram en till pistol och laddar den andra.Börjar sen skjuta mot hyllan med båda pistolerna* *Märker att några kulor tränger igenom hyllan* Aj då.. *Flyttar sig till hyllan bredvid och fummlar med något i jackfickan* *Slutar plötsligt skjuta och håller ut armarna åt sidan,skjuter samtidigt ut tungan och tar tag i hyllan med den.Drar bort hyllan igen och siktar på Asura* Yo.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 11:24 am
Valgarv *Slutar plötsligt skjuta och håller ut armarna åt sidan,skjuter samtidigt ut tungan och tar tag i hyllan med den.Drar bort hyllan igen och siktar på Asura* Yo. *Vänder sig om mot Valgarv och flinar fånigt* Yo.. mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy Valkyria86 Filthy Valkyria86 Filthy *Sitter på en hylla och ser lite less ut* sad *kikar f?ktigt p媛 Keh? *titta tillbaka* *lägger huvudet på sned* ^^ hur ar det med han?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Valgarv Nightmare Asura Valgarv Grr..*Sätter Asura's hatt över min egen,drar fram en till pistol och laddar den andra.Börjar sen skjuta mot hyllan med båda pistolerna* *Märker att några kulor tränger igenom hyllan* Aj då.. *Flyttar sig till hyllan bredvid och fummlar med något i jackfickan* *Slutar plötsligt skjuta och håller ut armarna åt sidan,skjuter samtidigt ut tungan och tar tag i hyllan med den.Drar bort hyllan igen och siktar på Asura* Yo. *sjuter i hela affären med basokan*hehe...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Memmi89 Valgarv Chibi Strawberry Asu och Val, take it lite easy. Min syrra pratar om er irl. Det är skrämmande. >_________< Vi leker faktiskt! gonk Jag vill också leka!! gonk *tar fran en basokas ur fickan*astalabista baby!! xd eek Tung arteleri..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 11:25 am
Valgarv Memmi89 Valgarv Chibi Strawberry Asu och Val, take it lite easy. Min syrra pratar om er irl. Det är skrämmande. >_________< Vi leker faktiskt! gonk Jag vill också leka!! gonk *tar fran en basokas ur fickan*astalabista baby!! xd eek Tung arteleri.. *sjuter mot Valgarv*party boys!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 11:26 am
Memmi89 Valgarv Memmi89 Valgarv Chibi Strawberry Asu och Val, take it lite easy. Min syrra pratar om er irl. Det är skrämmande. >_________< Vi leker faktiskt! gonk Jag vill också leka!! gonk *tar fran en basokas ur fickan*astalabista baby!! xd eek Tung arteleri.. *sjuter mot Valgarv*party boys! gonk *Kastar mig åt sidan och rullar längds marken* Nåt kommer då alltid mellan mina fighter..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|