Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 169 170 171 172 173 174 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Tranbo

PostPosted: Thu Feb 09, 2006 12:00 pm

kittyocean
Wauw O.o in 2 dagen 1 K verdient, zonder verkoop erbij O.o Dat is veel voor mij! En ik heb enkel gepost en gepolled!

Voor 1k moet ik 100 polls doen. Ik poll tegelijkertijd met huiswerk XD En zo nu en dan een postje.... Cool hoor =D

post je dan in meerdere guilds ofzo?
sorry ben een nieuweling ^^;
PostPosted: Thu Feb 09, 2006 12:28 pm

Tranbo
kittyocean
Wauw O.o in 2 dagen 1 K verdient, zonder verkoop erbij O.o Dat is veel voor mij! En ik heb enkel gepost en gepolled!

Voor 1k moet ik 100 polls doen. Ik poll tegelijkertijd met huiswerk XD En zo nu en dan een postje.... Cool hoor =D

post je dan in meerdere guilds ofzo?
sorry ben een nieuweling ^^;
Nopes! Ik post juist amper XD Maar vroeger, nog voor ik in de Guild kwam, zat ik heel vaak in de Question and Assistance en de oude ADPE Topic. Daardoor heb ik in het verleden flink gepost.

Ik heb nu over de 8k aan posts. En dat betekent voor elke poll 10 gold en soms zelfs meer =D Tja, veel posten is veel kunnen pollen!!!

Nog meer een record: vandaag 1k door bijna alleen maar pollen (zo'n 20 posts gemaakt vandaag)!! W00t!!!

En mijn Merodi KissDoll programma is zo goed als af! Alleen nog de muziek toevoegen! Yay!!!

kittyocean
Captain

Uumie-chan

PostPosted: Fri Feb 10, 2006 8:08 am

[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Fri Feb 10, 2006 8:55 am

waar komt het vandaan? dan weer een normaal goed huneur en nu opeens drie dagen super niks! op het moment zit ik zelf te huilen...
gister ben ik huilend in slaap gevallen en zelfs mijn vrienden weten niets met mij aan te vangen. af en toe komt en een kleine glimlach. maar meer weet ik er gewoon niet uit te persen....
mijn geweldige moeder weet het nog beter op te lossen, ze moet nu persee wete nwat er aan de hand is en wil een groot serieus gesprek voeren... dat ze toch weggaat! ik heb nu behoefte aan... wist ik het maar. wil ik alleen zijn? wil mijn beste vrienden om mij heen... en wil ik eigenlijk wel praten, mijn hart luchten of iets andres?

wat moet ik nu met mijzelf aanvangen? ik voel me echt miserabel crying

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

number_17

PostPosted: Fri Feb 10, 2006 9:07 am

PostPosted: Fri Feb 10, 2006 9:17 am

Uumie-chan

Uumie-chan

PostPosted: Fri Feb 10, 2006 9:19 am

Zakou Nenharma
waar komt het vandaan? dan weer een normaal goed huneur en nu opeens drie dagen super niks! op het moment zit ik zelf te huilen...
gister ben ik huilend in slaap gevallen en zelfs mijn vrienden weten niets met mij aan te vangen. af en toe komt en een kleine glimlach. maar meer weet ik er gewoon niet uit te persen....
mijn geweldige moeder weet het nog beter op te lossen, ze moet nu persee wete nwat er aan de hand is en wil een groot serieus gesprek voeren... dat ze toch weggaat! ik heb nu behoefte aan... wist ik het maar. wil ik alleen zijn? wil mijn beste vrienden om mij heen... en wil ik eigenlijk wel praten, mijn hart luchten of iets andres?

wat moet ik nu met mijzelf aanvangen? ik voel me echt miserabel crying

Hey... als je ooit besluit dat je wilt praten, ik ben er voor je. Ik ben niet vaak op Gaia, dus het is beter als je me mailt. (chloeakauumie@hotmail.com) Waarom? Ik weet precies hoe je je voelt. Heb al zo'n 4 maanden last van dat soort buien. Misschien kan ik iets voor je betekenen. Als je het niet wilt, respecteer ik dat natuurlijk ook. smile
PostPosted: Fri Feb 10, 2006 9:21 am

RegenboogPanda

kittyocean
Captain

PostPosted: Fri Feb 10, 2006 9:26 am

Een relatie is geven en nemen.

En als 1 van de 2 heel veel waarde hecht aan de 5 maanden samenzijn, dan is het een speciale dag, hoe je het ook wendt of keet. Dat HIJ niet zoveel waarde aan die dag hecht, betekent niet dat het gelijk voor jou niets meer mag betekenen. Daar moet hij wel rekening mee houden.

Je kan ook wel zeggen dat jongens daar niet van houden...meiden dus wel! Compromis dus!

Maar daar moet wel moeite voor worden gedaan.

En Zakou.... ik wilde dat ik je kon helpen *knuf* Ik hoop dat het snel beter zal gaan, anders PM je me maar hoor~!!
PostPosted: Fri Feb 10, 2006 9:52 am

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

Uumie-chan

PostPosted: Fri Feb 10, 2006 12:10 pm

PostPosted: Sat Feb 11, 2006 1:34 am

Ikke wel 3nodding

RegenboogPanda

The Forbidden Angel

PostPosted: Sat Feb 11, 2006 1:54 am

PostPosted: Sat Feb 11, 2006 1:55 am

On my mind:

Aahh net wakker geworden met pijn in me nek (kan amper naar boven kijken), pijn in me armen (van gym) en pijn in me ribben stressed

Vanavond met vriendjelief uiteten en naar de bioscoop. Geen idee alleen waar we uit eten gaan we hebben beide niet zoveel verstand van restaurants lol dus dat wordt nog wat xd

The Forbidden Angel

number_17

PostPosted: Sat Feb 11, 2006 3:31 am

Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 169 170 171 172 173 174 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games