|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 4:59 am
D0ppelganger Chibi Strawberry D0ppelganger Chibi Strawberry <.< >.> Åh nej. Det var inte alls bra. Åh jo. Så kan jag följa efter dig och se vart du bor... twisted Tror min livvakt slår ner dig. xp Nejdå, jag håller mig utom synhåll. 3nodding Annars klarar jag mig nog med att peka ut dig. razz Hmja. Det är riskfritt iaf. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 4:59 am
Chibi Strawberry Jag mår väl bra. Har väldigt ont i ett finger men men. Hur mår du själv? Så där sweatdrop Ska gå ner på stan nu. Ses!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 5:00 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 5:01 am
Yulle Chibi Strawberry Jag mår väl bra. Har väldigt ont i ett finger men men. Hur mår du själv? Så där sweatdrop Ska gå ner på stan nu. Ses! 3nodding Ses!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 5:01 am
Chibi Strawberry Hmja. Det är riskfritt iaf. sweatdrop Och då slipper jag brottas med din livvakt... sweatdrop Bra annars?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 5:02 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 5:03 am
D0ppelganger Chibi Strawberry Hmja. Det är riskfritt iaf. sweatdrop Och då slipper jag brottas med din livvakt... sweatdrop Bra annars? xd Hah. Precis. Joda, bra själv? xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 5:08 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 5:08 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 5:10 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 5:11 am
Chibi Strawberry D0ppelganger Chibi Strawberry Hmja. Det är riskfritt iaf. sweatdrop Och då slipper jag brottas med din livvakt... sweatdrop Bra annars? xd Hah. Precis. Joda, bra själv? xp Lite sommarförkyld bara. Blev för mycket sol... gonk Fast annars mår man prima. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 5:12 am
D0ppelganger Chibi Strawberry D0ppelganger Chibi Strawberry Hmja. Det är riskfritt iaf. sweatdrop Och då slipper jag brottas med din livvakt... sweatdrop Bra annars? xd Hah. Precis. Joda, bra själv? xp Lite sommarförkyld bara. Blev för mycket sol... gonk Fast annars mår man prima. 3nodding Sol?! gonk Jag vill ha sol!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 5:12 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 5:14 am
Chibi Strawberry Sol?! gonk Jag vill ha sol! Du ska få sol! *sjunga* ...Vilken film kommer det ifrån? >.>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 5:16 am
D0ppelganger Chibi Strawberry Sol?! gonk Jag vill ha sol! Du ska få sol! *sjunga* ...Vilken film kommer det ifrån? >.> *Tänk tänk* Jag minns inte.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|