|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 10:53 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 10:53 am
Valgarv Nightmare Asura Memmi89 *tar fram en stor blinkand skylt med n stor pill å det står*Valgarv här! xd *F?r pilen och hittar Valgarv* Du har n崠som 䲠mitt.. -.- Hm..I don't belive I do..O_o *Hoppar bock ? Asuras huvud och hoppar sen upp p堥n hylla* gonk *Lipar mot Memmi* P孩nn mig att INTE skicka ett julkort till dig! inte till Chibi Strawbarry heller!*kastar en sten på* xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 10:54 am
Jalkazar skriver till dig *uppenbarligen* *petar på dig igen* va gör du nu?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 10:55 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 10:56 am
Memmi89 Jalkazar skriver till dig *uppenbarligen* *petar på dig igen* va gör du nu? tja jag funderar på att peta tillbaks *pet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 10:57 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 10:58 am
Valgarv Nightmare Asura Valgarv Hm..I don't belive I do..O_o *Hoppar bock ? Asuras huvud och hoppar sen upp p堥n hylla* gonk *Lipar mot Memmi* P孩nn mig att INTE skicka ett julkort till dig! ... *Pekar p堖algarv och min scarf f?ngs och str䣫er sig efter hans ben* Hoi!*Hjular 崠sidan och st岠p堥n hand,h嬬eri hatten med andra* Aha!*Blir dock tr䦦ad av stenen Memmi kasta och ramlar ner bakom hyllan* gonk Damn! Loser!!*pekar med ett svärd mot Valgarv*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 10:58 am
Valgarv Hoi!*Hjular 崠sidan och st岠p堥n hand,h嬬eri hatten med andra* Aha!*Blir dock tr䦦ad av stenen Memmi kasta och ramlar ner bakom hyllan* gonk Damn! *Scarfen stannar upp och dyker ner mot golvet där Valgarv ligger*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 10:59 am
Memmi89 Valgarv Nightmare Asura Valgarv Hm..I don't belive I do..O_o *Hoppar bock ? Asuras huvud och hoppar sen upp p堥n hylla* gonk *Lipar mot Memmi* P孩nn mig att INTE skicka ett julkort till dig! ... *Pekar p堖algarv och min scarf f?ngs och str䣫er sig efter hans ben* Hoi!*Hjular 崠sidan och st岠p堥n hand,h嬬eri hatten med andra* Aha!*Blir dock tr䦦ad av stenen Memmi kasta och ramlar ner bakom hyllan* gonk Damn! Loser!!*pekar med ett svärd mot Valgarv* ! stare *Ser upp på scarfen Asura skicka efter mig och rullar åt sidan.Sparkar sen hårt på hyllan och skickar den flygandes mot Memmi och hoppar upp på benen* Hooooooooooii!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 11:00 am
Valgarv Memmi89 Valgarv Nightmare Asura Valgarv Hm..I don't belive I do..O_o *Hoppar bock ? Asuras huvud och hoppar sen upp p堥n hylla* gonk *Lipar mot Memmi* P孩nn mig att INTE skicka ett julkort till dig! ... *Pekar p堖algarv och min scarf f?ngs och str䣫er sig efter hans ben* Hoi!*Hjular 崠sidan och st岠p堥n hand,h嬬eri hatten med andra* Aha!*Blir dock tr䦦ad av stenen Memmi kasta och ramlar ner bakom hyllan* gonk Damn! Loser!!*pekar med ett svärd mot Valgarv* ! stare *Ser upp på scarfen Asura skicka efter mig och rullar åt sidan.Sparkar sen hårt på hyllan och skickar den flygandes mot Memmi och hoppar upp på benen* Hooooooooooii! Nej!!!! gonk hjälp...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 11:01 am
*Scarfen fortsätter följa efter Valgarv, den här gången siktar den på armen han håller hatten i*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 11:01 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 11:03 am
Nightmare Asura *Scarfen fortsätter följa efter Valgarv, den här gången siktar den på armen han håller hatten i* *regerar snabbt och grepar tag om scarfen med andra handen och drar undan hatten med hatten i* eek *Ser bort mot Memmi* Duka då! scream gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 11:04 am
Valgarv Nightmare Asura *Scarfen fortsätter följa efter Valgarv, den här gången siktar den på armen han håller hatten i* *regerar snabbt och grepar tag om scarfen med andra handen och drar undan hatten med hatten i* eek *Ser bort mot Memmi* Duka då! scream gonk eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|