|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 6:26 am
Gairo Mr.J *traskar in* tjena folket! ett vitne *hoppar fram och brotar ner honom* du f岠inte s䧡 n姯t *binder fast honom och l䧧er honom brevid Tottetutte* Tja Mr.J är du också en fånge
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 6:27 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 6:28 am
Gairo Tottetutte Gairo Tottetutte Gairo Tottetutte Gairo Tottetutte Gairo Tottetutte Shadow_Guy Tottetutte *springer in och snor en cola*dricker upp den och går omkring* *Springer efter* *springer ännu fortare* sluta jaga mig jag har nite gjort något *hoppar fram framför honom* nu e du fast *Hoppar ? och in p堬agret* Oj h䲠f岠jag ju inte vara N䠦usk *sl䮧er sig om benet p堨onom och sl䰡r ut honom fr宠lagret* Men nu ska du inte komma undan Hjälp!!!! Hjälp!!!! *spratlar omkring men lyckas inte komma undan* ha ha nu e du fast *binder fast honom. Tar upp den stulna colan och driker upp den* haaa det var gott.... xd Öh så kan du inte göra det var ju min *sätter munkavel på honom* Jag tror att jag ska ta en till xd H䭴a en 崠mig ocks堪ag 䲠t?ig du kan ju inte prata du har ju munkavel p堤ig Nej just det men jag tog av mig den och satte på mig den igen hahaha
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 6:28 am
Tottetutte Gairo Mr.J *traskar in* tjena folket! ett vitne *hoppar fram och brotar ner honom* du f岠inte s䧡 n姯t *binder fast honom och l䧧er honom brevid Tottetutte* Tja Mr.J är du också en fånge tsssssssssss ingen kan hålla mej fången me vanliga rep.....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 6:29 am
Mr.J Gairo Mr.J *traskar in* tjena folket! ett vitne *hoppar fram och brotar ner honom* du f岠inte s䧡 n姯t *binder fast honom och l䧧er honom brevid Tottetutte* *river sig l?e klorna* f?k inte ens ynkliga d?ga! jag bryr mig inte om va ni 2 h嬬er p堭e.... kill each other if u like.. jag bryr mig inte t䮫te inte s䧡 n崠till n宮... vet f?sten inte ens va de handlar om *s䴴er sig uppe p堥n varu hylla o tittar p堶a ni nu h嬬er p堭e* oki jag låter dig vara om du int säger till någon vad du ser
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 6:30 am
Mr.J Tottetutte Gairo Mr.J *traskar in* tjena folket! ett vitne *hoppar fram och brotar ner honom* du f岠inte s䧡 n姯t *binder fast honom och l䧧er honom brevid Tottetutte* Tja Mr.J är du också en fånge tsssssssssss ingen kan hålla mej fången me vanliga rep..... Hjälp mig med mina rep då, plz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 6:32 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 6:32 am
Gairo Mr.J Gairo Mr.J *traskar in* tjena folket! ett vitne *hoppar fram och brotar ner honom* du f岠inte s䧡 n姯t *binder fast honom och l䧧er honom brevid Tottetutte* *river sig l?e klorna* f?k inte ens ynkliga d?ga! jag bryr mig inte om va ni 2 h嬬er p堭e.... kill each other if u like.. jag bryr mig inte t䮫te inte s䧡 n崠till n宮... vet f?sten inte ens va de handlar om *s䴴er sig uppe p堥n varu hylla o tittar p堶a ni nu h嬬er p堭e* oki jag låter dig vara om du int säger till någon vad du ser ska inte säga något.. inte för att du kan hindra mej men ja bryr mig som sagt inte... drar ni inte mej i ert "krig" så säger jag inget.... FÖRRESTEN vi kan gö de lite mer spännande *tar upp sin Desert eagle o skjuter Tottetutte* nu ska ni fajtas!!!! den som smiter fångar ja in o sliter skallen av... Hysch Pysch sätt igång o fajtas!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 6:33 am
Gairo Tottetutte Gairo Tottetutte Gairo Tottetutte Gairo Tottetutte Gairo Tottetutte Gairo Tottetutte Shadow_Guy Tottetutte *springer in och snor en cola*dricker upp den och går omkring* *Springer efter* *springer ännu fortare* sluta jaga mig jag har nite gjort något *hoppar fram framför honom* nu e du fast *Hoppar ? och in p堬agret* Oj h䲠f岠jag ju inte vara N䠦usk *sl䮧er sig om benet p堨onom och sl䰡r ut honom fr宠lagret* Men nu ska du inte komma undan Hjälp!!!! Hjälp!!!! *spratlar omkring men lyckas inte komma undan* ha ha nu e du fast *binder fast honom. Tar upp den stulna colan och driker upp den* haaa det var gott.... xd Öh så kan du inte göra det var ju min *sätter munkavel på honom* Jag tror att jag ska ta en till xd H䭴a en 崠mig ocks堪ag 䲠t?ig du kan ju inte prata du har ju munkavel p堤ig Nej just det men jag tog av mig den och satte på mig den igen hahaha *binder fast den h岤are* s夤r ja nu ska du int kuna s䧡 n姯nting *tar ett par cola och s䴥r sig p堫assan och b?r drika* mmm..... det 䲠gott mmmmmmmmmmmm *försöker säga jag vill ha en cola*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 6:33 am
Mr.J Gairo Mr.J Gairo Mr.J *traskar in* tjena folket! ett vitne *hoppar fram och brotar ner honom* du f岠inte s䧡 n姯t *binder fast honom och l䧧er honom brevid Tottetutte* *river sig l?e klorna* f?k inte ens ynkliga d?ga! jag bryr mig inte om va ni 2 h嬬er p堭e.... kill each other if u like.. jag bryr mig inte t䮫te inte s䧡 n崠till n宮... vet f?sten inte ens va de handlar om *s䴴er sig uppe p堥n varu hylla o tittar p堶a ni nu h嬬er p堭e* oki jag låter dig vara om du int säger till någon vad du ser ska inte säga något.. inte för att du kan hindra mej men ja bryr mig som sagt inte... drar ni inte mej i ert "krig" så säger jag inget.... FÖRRESTEN vi kan gö de lite mer spännande *tar upp sin Desert eagle o befriar Tottetutte* nu ska ni fajtas!!!! den som smiter fångar ja in o sliter skallen av... Hysch Pysch sätt igång o fajtas!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 6:35 am
Mr.J Gairo Mr.J Gairo Mr.J *traskar in* tjena folket! ett vitne *hoppar fram och brotar ner honom* du f岠inte s䧡 n姯t *binder fast honom och l䧧er honom brevid Tottetutte* *river sig l?e klorna* f?k inte ens ynkliga d?ga! jag bryr mig inte om va ni 2 h嬬er p堭e.... kill each other if u like.. jag bryr mig inte t䮫te inte s䧡 n崠till n宮... vet f?sten inte ens va de handlar om *s䴴er sig uppe p堥n varu hylla o tittar p堶a ni nu h嬬er p堭e* oki jag låter dig vara om du int säger till någon vad du ser ska inte säga något.. inte för att du kan hindra mej men ja bryr mig som sagt inte... drar ni inte mej i ert "krig" så säger jag inget.... FÖRRESTEN vi kan gö de lite mer spännande *tar upp sin Desert eagle o skjuter Tottetutte* nu ska ni fajtas!!!! den som smiter fångar ja in o sliter skallen av... Hysch Pysch sätt igång o fajtas!! snälla säg inte att du e cs bög gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 6:38 am
Gairo Mr.J Gairo Mr.J Gairo Mr.J *traskar in* tjena folket! ett vitne *hoppar fram och brotar ner honom* du f岠inte s䧡 n姯t *binder fast honom och l䧧er honom brevid Tottetutte* *river sig l?e klorna* f?k inte ens ynkliga d?ga! jag bryr mig inte om va ni 2 h嬬er p堭e.... kill each other if u like.. jag bryr mig inte t䮫te inte s䧡 n崠till n宮... vet f?sten inte ens va de handlar om *s䴴er sig uppe p堥n varu hylla o tittar p堶a ni nu h嬬er p堭e* oki jag låter dig vara om du int säger till någon vad du ser ska inte säga något.. inte för att du kan hindra mej men ja bryr mig som sagt inte... drar ni inte mej i ert "krig" så säger jag inget.... FÖRRESTEN vi kan gö de lite mer spännande *tar upp sin Desert eagle o skjuter Tottetutte* nu ska ni fajtas!!!! den som smiter fångar ja in o sliter skallen av... Hysch Pysch sätt igång o fajtas!! snälla säg inte att du e cs bög gonk nej ne NEJ ja råkar bara vara en vampyr som e beväpnad me just en Deagle... jag spelade CS i kanske 1 månad o de va för 3 år sen........ en deagle en katana kor o svart magi e mina vapen seru... jag e INTE cs bög... de SUX hästarsle
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tottetutte Gairo Tottetutte Gairo Tottetutte Gairo Tottetutte Gairo Tottetutte Gairo Tottetutte Gairo Tottetutte Shadow_Guy Tottetutte *springer in och snor en cola*dricker upp den och går omkring* *Springer efter* *springer ännu fortare* sluta jaga mig jag har nite gjort något *hoppar fram framför honom* nu e du fast *Hoppar ? och in p堬agret* Oj h䲠f岠jag ju inte vara N䠦usk *sl䮧er sig om benet p堨onom och sl䰡r ut honom fr宠lagret* Men nu ska du inte komma undan Hjälp!!!! Hjälp!!!! *spratlar omkring men lyckas inte komma undan* ha ha nu e du fast *binder fast honom. Tar upp den stulna colan och driker upp den* haaa det var gott.... xd Öh så kan du inte göra det var ju min *sätter munkavel på honom* Jag tror att jag ska ta en till xd H䭴a en 崠mig ocks堪ag 䲠t?ig du kan ju inte prata du har ju munkavel p堤ig Nej just det men jag tog av mig den och satte på mig den igen hahaha *binder fast den h岤are* s夤r ja nu ska du int kuna s䧡 n姯nting *tar ett par cola och s䴥r sig p堫assan och b?r drika* mmm..... det 䲠gott mmmmmmmmmmmm *försöker säga jag vill ha en cola* *kastar en cola vid hans fötter och skaratar* Mohahahahahahaha
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Gairo Mr.J Gairo Mr.J Gairo Mr.J *traskar in* tjena folket! ett vitne *hoppar fram och brotar ner honom* du f岠inte s䧡 n姯t *binder fast honom och l䧧er honom brevid Tottetutte* *river sig l?e klorna* f?k inte ens ynkliga d?ga! jag bryr mig inte om va ni 2 h嬬er p堭e.... kill each other if u like.. jag bryr mig inte t䮫te inte s䧡 n崠till n宮... vet f?sten inte ens va de handlar om *s䴴er sig uppe p堥n varu hylla o tittar p堶a ni nu h嬬er p堭e* oki jag låter dig vara om du int säger till någon vad du ser ska inte säga något.. inte för att du kan hindra mej men ja bryr mig som sagt inte... drar ni inte mej i ert "krig" så säger jag inget.... FÖRRESTEN vi kan gö de lite mer spännande *tar upp sin Desert eagle o skjuter Tottetutte* nu ska ni fajtas!!!! den som smiter fångar ja in o sliter skallen av... Hysch Pysch sätt igång o fajtas!! snälla säg inte att du e cs bög gonk Klaga inte på CS. Jag teleporterade mig från repen hahahah *bryte armen på Mr.J och tar hans Eagle coh skuter ett skott i benet
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 6:39 am
Mr.J Gairo Mr.J Gairo Mr.J Gairo Mr.J *traskar in* tjena folket! ett vitne *hoppar fram och brotar ner honom* du f岠inte s䧡 n姯t *binder fast honom och l䧧er honom brevid Tottetutte* *river sig l?e klorna* f?k inte ens ynkliga d?ga! jag bryr mig inte om va ni 2 h嬬er p堭e.... kill each other if u like.. jag bryr mig inte t䮫te inte s䧡 n崠till n宮... vet f?sten inte ens va de handlar om *s䴴er sig uppe p堥n varu hylla o tittar p堶a ni nu h嬬er p堭e* oki jag låter dig vara om du int säger till någon vad du ser ska inte säga något.. inte för att du kan hindra mej men ja bryr mig som sagt inte... drar ni inte mej i ert "krig" så säger jag inget.... FÖRRESTEN vi kan gö de lite mer spännande *tar upp sin Desert eagle o skjuter Tottetutte* nu ska ni fajtas!!!! den som smiter fångar ja in o sliter skallen av... Hysch Pysch sätt igång o fajtas!! snälla säg inte att du e cs bög gonk nej ne NEJ ja råkar bara vara en vampyr som e beväpnad me just en Deagle... jag spelade CS i kanske 1 månad o de va för 3 år sen........ en deagle en katana kor o svart magi e mina vapen seru... jag e INTE cs bög... de SUX hästarsle tack *pustar ut*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|