|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 5:49 am
Gairo Shadow_Guy Gairo Nu har jag vait en gaia medlem i ett 岡 PARTY PARTY blaugh Party weee hur länge har du varit medlem här i gaia?? 6 månader
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 5:50 am
Shadow_Guy Gairo Shadow_Guy Gairo Nu har jag vait en gaia medlem i ett 岡 PARTY PARTY blaugh Party weee hur länge har du varit medlem här i gaia?? 6 månader oki vad tycker du om gaia??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 5:51 am
Shadow_Guy Tottetutte *springer in och snor en cola*dricker upp den och går omkring* *Springer efter* *springer ännu fortare* sluta jaga mig jag har nite gjort något
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 5:54 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 5:54 am
Tottetutte Shadow_Guy Tottetutte *springer in och snor en cola*dricker upp den och går omkring* *Springer efter* *springer ännu fortare* sluta jaga mig jag har nite gjort något *hoppar fram framför honom* nu e du fast
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 6:07 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 6:11 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 6:13 am
Gairo Tottetutte Gairo Tottetutte Shadow_Guy Tottetutte *springer in och snor en cola*dricker upp den och går omkring* *Springer efter* *springer ännu fortare* sluta jaga mig jag har nite gjort något *hoppar fram framför honom* nu e du fast *Hoppar ? och in p堬agret* Oj h䲠f岠jag ju inte vara N䠦usk *sl䮧er sig om benet p堨onom och sl䰡r ut honom fr宠lagret* Men nu ska du inte komma undan Hjälp!!!! Hjälp!!!! *spratlar omkring men lyckas inte komma undan*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 6:16 am
Tottetutte Gairo Tottetutte Gairo Tottetutte Shadow_Guy Tottetutte *springer in och snor en cola*dricker upp den och går omkring* *Springer efter* *springer ännu fortare* sluta jaga mig jag har nite gjort något *hoppar fram framför honom* nu e du fast *Hoppar ? och in p堬agret* Oj h䲠f岠jag ju inte vara N䠦usk *sl䮧er sig om benet p堨onom och sl䰡r ut honom fr宠lagret* Men nu ska du inte komma undan Hjälp!!!! Hjälp!!!! *spratlar omkring men lyckas inte komma undan* ha ha nu e du fast *binder fast honom. Tar upp den stulna colan och driker upp den* haaa det var gott.... xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 6:18 am
Gairo Tottetutte Gairo Tottetutte Gairo Tottetutte Shadow_Guy Tottetutte *springer in och snor en cola*dricker upp den och går omkring* *Springer efter* *springer ännu fortare* sluta jaga mig jag har nite gjort något *hoppar fram framför honom* nu e du fast *Hoppar ? och in p堬agret* Oj h䲠f岠jag ju inte vara N䠦usk *sl䮧er sig om benet p堨onom och sl䰡r ut honom fr宠lagret* Men nu ska du inte komma undan Hjälp!!!! Hjälp!!!! *spratlar omkring men lyckas inte komma undan* ha ha nu e du fast *binder fast honom. Tar upp den stulna colan och driker upp den* haaa det var gott.... xd Öh så kan du inte göra det var ju min
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 6:21 am
Tottetutte Gairo Tottetutte Gairo Tottetutte Gairo Tottetutte Shadow_Guy Tottetutte *springer in och snor en cola*dricker upp den och går omkring* *Springer efter* *springer ännu fortare* sluta jaga mig jag har nite gjort något *hoppar fram framför honom* nu e du fast *Hoppar ? och in p堬agret* Oj h䲠f岠jag ju inte vara N䠦usk *sl䮧er sig om benet p堨onom och sl䰡r ut honom fr宠lagret* Men nu ska du inte komma undan Hjälp!!!! Hjälp!!!! *spratlar omkring men lyckas inte komma undan* ha ha nu e du fast *binder fast honom. Tar upp den stulna colan och driker upp den* haaa det var gott.... xd Öh så kan du inte göra det var ju min *sätter munkavel på honom* Jag tror att jag ska ta en till xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 6:22 am