|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 11, 2005 7:45 am
kittyocean Ik ben ongeveer een half uur bezig geweest dingen te zoeken van mijn wishlist XD Heb nog niet eens de helft XD Och, komt wel ^_^ En kwam er achter dat ik al 1 item heb XD Ik ben er alleen nog niet achter hoe je die dingen moet zien razz (behalve dan met de cijfercode... )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 11, 2005 7:46 am
kiek kittyocean Ik ben ongeveer een half uur bezig geweest dingen te zoeken van mijn wishlist XD Heb nog niet eens de helft XD Och, komt wel ^_^ En kwam er achter dat ik al 1 item heb XD Ik ben er alleen nog niet achter hoe je die dingen moet zien razz (behalve dan met de cijfercode... ) Ik klik gewoon in de announcements ^_^ Daar staat ook alles uitgelegd ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 11, 2005 8:02 am
Bekijk die van mij! bekijk die van mij!!
*uit hysterie mode*
Ah leuk, admins blijven me verbazen, ben een paar uur bezig geweest maar ik heb het nu wel af. Ik heb alleen geen wishlist ik wou er bloemetjes inzetten maar je kan alleen items toevoegen die je op toevallig op andere mensen ziet denk ik.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 11, 2005 1:06 pm
*loopt binnen* k zal waarschijnlijk wel weer alleen zijn sweatdrop *loopt weer naar buiten*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 11, 2005 1:10 pm
Neej ik kom net thuis, ^_^ hoe gaat ie?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 11, 2005 1:15 pm
*points* mensen!! xD
met mij ist wel oke hoor, k kom zelf net terug van trainen. Hoe ist met jou??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 11, 2005 1:23 pm
Goed 3nodding
Net weer naar de film geweest xd kon de kortingskaartjes vorige week niet gebruiken vanwege koting voor het 5 jarig bestaan van pathe.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 11, 2005 1:30 pm
Pfoei, heb net een moeilijk hoofdstuk van FY geschreven. Boek 3 is een stuk duisterder dan 1 of 2 XD Puu, had ik niet verwacht!!! Hoewel ik het wel had KUNNEN verwachten rolleyes Love and War, what else did you expect?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 12, 2005 6:18 am
halowdie iooooooooohhhhhhhh lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 14, 2005 5:33 am
*rent door de chatterbox*
((ziet weer een naakte man >_< dat hacken is echt klote, ze moeten gewoon met hun fikken van je zwaar verdiende spulletjes afblijven))
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|