|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2010 10:48 am
iedere dag wel een keer... ligt aan waar ik wil inloggen en hoeveel tijd ik heb. thuis zit ik er meestal een half uur en op school 10 minuten op gaia.
waar spendeer je het meeste geld aan?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2010 11:06 am
school -.- school geld is veel hoor maar oke
Hoe overleef jij een saai weekend?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2010 5:09 am
tv kijken en op mijn psp en ps3 spelen...
hou je rechter hand voor je, sluit je ogen en raak met je linker hand 1 van de vingers op je rechter hand aan. welke vinger heb je aangeraakt?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2010 7:01 am
ringvinger
kijk naar buiten wat is het eerste vogeltje dat je buiten ziet als je niet weet wat het is beschrijf hem dan whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2010 1:00 pm
ik zie geen vogel, ik zie wel schildpadden.... het is 22:00 uur, dus ik zie niets buiten XD De schildpad die ik zie is pluche, groen, schild met doorsnee van pakweg 18 cm, witte buik....
Omdat ik de vraag niet verloren wil laten gaan:
kijk naar buiten wat is het eerste vogeltje dat je buiten ziet als je niet weet wat het is beschrijf hem dan
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 25, 2010 5:46 am
een groep meeuwen.
van wat voor dier ben je bang??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 25, 2010 8:18 am
Geen elkel zover ik weet o:
Wat is het eerste dat je ziet als je je slaapkamer inloopt?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 25, 2010 12:17 pm
mijn bed
heb/had jij een knuffel of een pop waar jij vroeger toen je heel klein was altijd mee liep te zeulen hoe heete die?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 26, 2010 2:48 am
Ik kon er niet mee zeulen, want dat ding was groter dan ik XD Het was een panda (reuze panda- ironisch genoeg). Ik gaf mijn knuffels ook zelden namen, alleen Regenboog (een beer met verschillende kleuren) en Flappie (gaat nog steeds mee met vakantie, want de onweersstormen zijn in Frankrijk echt erg (In Nederland heb ik geen knuffel nodig XP) - is trouwens een hele slappe groene olifant die ik van mijn oma heb gehad.)
Lak jij je nagels wel eens? En als je een jongen/meisje bent en nog nooit je nagels hebt gelakt: als je je nagels MOEST verven, welke kleur dan?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 26, 2010 7:32 am
ja ik lak mijn nagels wel is en het liefst doe ik franse manicure al is dat soms moeilijk XD maar ik draag eigenlijk onopvallende kleuren als nagellak of glittertjes ^^
kijk jij nog wel eens oude series en zo ja welke?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 27, 2010 1:30 am
Hoe oud wil je ze hebben? XP The A-Team, Thundercats (oh, die is sleeeecht), oude Batman movies...Alfred Jodocus Kwak... ik houd wel van die oude spullen XP
Wat voor een mobiel heb je en heeft die een mobi-hanger?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 27, 2010 5:29 am
samsung star qwerty en geen hanger nog niet maar ik heb er wel een aan mijn usb stick hangen een knuffeldolfijntje XD
wat vind je leuk om te doen op een regenachtige dag?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2010 6:33 am
Heerlijk thuis blijven, huiskleren aan, met een dekentje op de bank tv of films kijken. Gamen of koekjes/taart bakken. mmm biggrin Zin in haha
Hoe reageer jij op 'straf'? Van je ouders, of van de politie (boete, ontzeggingen) Helpt dit of wordt je er juist opstandig van?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2010 10:48 am
Straf? Wuz dah? Serieus, ik heb zelden tot nooit straf. En niet omdat ik al wat ouder ben, maar omdat ik gewoon zo'n law abiding citizen ben. Wel volg ik vaak hetzelfde patroon:
Aanhoren en tegelijkertijd denken: Whatever you want, I'm just nodding and saying what you want to hear
Daarna woede die ik ventileer door het tegen veel mensen te vertellen
Daarna de berusting en gewoon doen wat ik wil met rekening houden met de gegeven grenzen.
Wel ben ik zo: als ik iets doe, doe ik het uit overtuiging. Ik ga niet opeens zeggen dat ik het zo niet bedoelde ofzo. Was nog een probleem op mijn vorige baan. "Snap je dan niet dat dat niet kan?" waarop ik zei: "Ik snap waarom jullie het graag niet hebben en ik zal het dus ook voortaan niet doe, maar ik zie er niet in wat er mis mee is, als mijn werk er niet onder lijdt." Ik kon zien dat de teamleader daar niet mee overweg kon. Ben ook gestopt met doen wat zij niet wilden dat ik deed. Maar ik ben dan wel eerlijk - ik ben geen hypocriet.
Heb je ook wel eens iets akeligs gezegd over iemand tegen iemand en bleek de luisteraar familie of bevriend te zijn met diegene?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|