|
|
|
|
Posted: Thu Nov 12, 2009 10:30 am
Quote: geen koffie of thee is vrij normaal, ik zelf drink ook geen koffie, ben ook geen groot van van thee maar drink het wel. Calahara waar lijkt mij de beste vraag denk ik, ook al hebben we een tijd vast kunnen stellen, je moet nog steeds een locatie hebben en dat heeft natuurlijk reistijd... en ik denk dat de meesten school of een studie hebben of een baan... ik hoorde van de voorjaarsvakantie??! het lijkt me handig om ondertussen een lijstje te maken met centrale plekken waar we heen kunnen gaan en ook wat te doen is. een periode vast stellen is nog het makkelijkste dit is ook wel afhankelijk van waar je heen wilt of het kan in die periode.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 06, 2010 2:25 pm
*blaast nieuw leven in de topic
Ik beschouw dit als onze officiele meeting topic.
*gaat naam van thread veranderen sinds die er al bijna een jaar staat sweatdrop
Ik merk dat er toch nog wel wat mensjes interrese hebbin in Tsunacon, al is het maar een meeting van 2 personen, meeting is een meeting! Iemand? biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 10, 2010 2:44 am
hmmmm... ik ga wel naar chibicon mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 12, 2010 12:21 pm
Ik ben niet van plan om naar die dingen te gaan. xD Ik heb er totaal niks mee. ninja Als die meeting nou eens op dingen komt, zoals Wâldrock, Graspop of Pinkpop, dan vind ik het best. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 12, 2010 1:13 pm
Ik vind het allemaal best zolang het reizen meevalt ^^;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 12, 2010 1:48 pm
juh ik en een vriend en zijn vriendin gaan is mischien best gezelig om sommige mensen te ontmoeten :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 21, 2010 3:55 pm
XDmaster4 juh ik en een vriend en zijn vriendin gaan is mischien best gezelig om sommige mensen te ontmoeten :3 Mischien? je moet je kaartje van te voren bestellen bij de deur is er een limiet eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 21, 2010 10:47 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 22, 2010 9:43 am
Misschien gaan er wel meer =D Houden we/jullie twee meets~!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 23, 2010 1:46 am
LeannaAnne XDmaster4 juh ik en een vriend en zijn vriendin gaan is mischien best gezelig om sommige mensen te ontmoeten :3 Mischien? je moet je kaartje van te voren bestellen bij de deur is er een limiet eek juh kheb de kaartjes al eeuwen :3 ofja die toegnagcode ofzo XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 23, 2010 2:50 pm
Nou dan alleen ik en XD master D=
Enja.......abunai is wel in zwolle, dat moetik nog bekijken
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 23, 2010 2:54 pm
abunai weet ik ook niet zeker hoor :O ten eerste is dat neit echt in de buurt van een een verjaardag enzo (chibicon en tsunacon vallen heel dicht bij mijn en me beste vriends verjaardag) en tis ver weg vanaf brabant is zwolle ver ^^ en tis ook dunno groot enzo XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 24, 2010 11:18 am
waa tsunacon was vet ^^, alleen meet was kort razz achja kben toch altijd shy enzo en weet nooit iets te zeggen XD
anne heeft foto right?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 24, 2010 12:51 pm
Het gaat niet om de kwantiteit (de tijd), maar de kwaliteit =D Hoop dat het wel gezellig was?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 25, 2010 1:13 pm
Ik heb foto rofl  Ik kijk een btje weird omdat ik geen non-snurbistische lach meer kon opzetten omdat het even duurde voor de camera daad werkelijk een foto maakte xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|