Welcome to Gaia! ::

Reply Arkivet
Lilla Feta Fina Vita Voffsingen Bar &amp; Restaurang Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 15 16 17 18 19 20 ... 24 25 26 27 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Mr.J

PostPosted: Mon Aug 16, 2004 11:25 am

*inser att vampyrer inte kan bli fulla...* eeeeeeeh sweatdrop nån här???

Jag tror inte att det vore en så god idé Mr.J. Vad sägs som något annat?
Vi har ingen bartender än.

chibi_chan
Captain

Rawey.EXE

GE MIG SPRIT!!! gonk
PostPosted: Mon Aug 16, 2004 11:27 am

chibi_chan
Jag tror inte att det vore en så god idé Mr.J. Vad sägs som något annat?
Vi har ingen bartender än.
HMPHF Ingen bartender.... AJA VAfan ge mig ett glas blod då... har ni inte de så ge mig en starköl (mänskligt blask men ändå...)

Mr.J

chibi_chan
Captain

PostPosted: Mon Aug 16, 2004 11:27 am

Lite frukt kanske, en blodapelsin?

Yulle vi har ingen bartender än.
PostPosted: Mon Aug 16, 2004 11:28 am

chibi_chan
Lite frukt kanske, en blodapelsin?

Yulle vi har ingen bartender än.
DÅ BLIR JAG BARTENDER! gonk

Rawey.EXE

chibi_chan
Captain

PostPosted: Mon Aug 16, 2004 11:30 am

Men...man får inte dricka alkolhol medan man jobbar.
*rusar in i köket och tar fram sin hemmagjorda marängsviss* Varsågod, det där kanske kan smaka?
PostPosted: Mon Aug 16, 2004 11:31 am

chibi_chan
*rusar in i köket och tar fram sin hemmagjorda marängsviss* Varsågod, det där kanske kan smaka?
Ok... Jag kan endå va bartender gonk Folket behöver en bar gonk

Rawey.EXE

Mr.J

PostPosted: Mon Aug 16, 2004 11:32 am

chibi_chan
hm.... *visar vampyr tänderna* de skulle nog sitta fint de hm.. mina tänder o klor e slöa.. *vässar vampyrtänderna o klorna*
PostPosted: Mon Aug 16, 2004 11:33 am

vampyrer kan inte bli fulla så de vore väl passande om jag var bartender med Yulle?? ja kan skrämma han liteom han dricker för mkt ^^

Mr.J

Rawey.EXE

PostPosted: Mon Aug 16, 2004 11:34 am

Mr.J
vampyrer kan inte bli fulla så de vore väl passande om jag var bartender med Yulle?? ja kan skrämma han liteom han dricker för mkt ^^
Ok domokun Och jag srämmer dig om jag blir hungrig gonk (kan äta hur mycket somhelst) gonk
PostPosted: Mon Aug 16, 2004 11:36 am

Det är inte jag som äger baren. Ni får pma puchiko_chan om ni väldigt gärna vill vara bartender.
(Förresten, snälla inget larvigt tjat om att du är en vampyr. Är van med sånt...)

chibi_chan
Captain

Mr.J

PostPosted: Mon Aug 16, 2004 11:37 am

Yulle
Mr.J
Ok domokun Och jag srämmer dig om jag blir hungrig gonk (kan äta hur mycket somhelst) gonk
och jag kan äta DEJ om jag blir hungrig så mej skrämmer du INTE så lätt ^^ men de e ingen risk att ja biter gästerna chibi... jag har blod med mej... i flaskor *dricker ur en blod flaska i ett svep*GÖTT!! p.s biter INTE gästerna menar ja ^^
PostPosted: Mon Aug 16, 2004 11:38 am

Mr.J
Yulle
Mr.J
och jag kan äta DEJ om jag blir hungrig så mej skrämmer du INTE så lätt ^^ men de e ingen risk att ja biter gästerna chibi... jag har blod med mej... i flaskor *dricker ur en blod flaska i ett svep*GÖTT!!
*äter en stol* gonk gonk gonk FEED ME!!!! gonk

Rawey.EXE

Filthy

Vice Captain

PostPosted: Mon Aug 16, 2004 11:38 am

chibi_chan
Det är inte jag som äger baren. Ni får pma puchiko_chan om ni väldigt gärna vill vara bartender.
(Förresten, snälla inget larvigt tjat om att du är en vampyr. Är van med sånt...)

Jag kan ställa upp. 3nodding
Reply
Arkivet

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 15 16 17 18 19 20 ... 24 25 26 27 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games