|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 11:25 am
*inser att vampyrer inte kan bli fulla...* eeeeeeeh sweatdrop nån här???
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jag tror inte att det vore en så god idé Mr.J. Vad sägs som något annat? Vi har ingen bartender än.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 11:27 am
chibi_chan Jag tror inte att det vore en så god idé Mr.J. Vad sägs som något annat? Vi har ingen bartender än. HMPHF Ingen bartender.... AJA VAfan ge mig ett glas blod då... har ni inte de så ge mig en starköl (mänskligt blask men ändå...)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 11:27 am
Lite frukt kanske, en blodapelsin?
Yulle vi har ingen bartender än.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 11:28 am
chibi_chan Lite frukt kanske, en blodapelsin? Yulle vi har ingen bartender än. DÅ BLIR JAG BARTENDER! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 11:30 am
Men...man får inte dricka alkolhol medan man jobbar. *rusar in i köket och tar fram sin hemmagjorda marängsviss* Varsågod, det där kanske kan smaka?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 11:31 am
chibi_chan Men...man får inte dricka alkolhol medan man jobbar. *rusar in i köket och tar fram sin hemmagjorda marängsviss* Varsågod, det där kanske kan smaka? Ok... Jag kan endå va bartender gonk Folket behöver en bar gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 11:32 am
chibi_chan Men...man får inte dricka alkolhol medan man jobbar. *rusar in i köket och tar fram sin hemmagjorda marängsviss* Varsågod, det där kanske kan smaka? hm.... *visar vampyr tänderna* de skulle nog sitta fint de hm.. mina tänder o klor e slöa.. *vässar vampyrtänderna o klorna*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 11:33 am
vampyrer kan inte bli fulla så de vore väl passande om jag var bartender med Yulle?? ja kan skrämma han liteom han dricker för mkt ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 11:34 am
Mr.J vampyrer kan inte bli fulla så de vore väl passande om jag var bartender med Yulle?? ja kan skrämma han liteom han dricker för mkt ^^ Ok domokun Och jag srämmer dig om jag blir hungrig gonk (kan äta hur mycket somhelst) gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 11:36 am
Det är inte jag som äger baren. Ni får pma puchiko_chan om ni väldigt gärna vill vara bartender. (Förresten, snälla inget larvigt tjat om att du är en vampyr. Är van med sånt...)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 11:37 am
Yulle Mr.J vampyrer kan inte bli fulla så de vore väl passande om jag var bartender med Yulle?? ja kan skrämma han liteom han dricker för mkt ^^ Ok domokun Och jag srämmer dig om jag blir hungrig gonk (kan äta hur mycket somhelst) gonk och jag kan äta DEJ om jag blir hungrig så mej skrämmer du INTE så lätt ^^ men de e ingen risk att ja biter gästerna chibi... jag har blod med mej... i flaskor *dricker ur en blod flaska i ett svep*GÖTT!! p.s biter INTE gästerna menar ja ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 11:38 am
Mr.J Yulle Mr.J vampyrer kan inte bli fulla så de vore väl passande om jag var bartender med Yulle?? ja kan skrämma han liteom han dricker för mkt ^^ Ok domokun Och jag srämmer dig om jag blir hungrig gonk (kan äta hur mycket somhelst) gonk och jag kan äta DEJ om jag blir hungrig så mej skrämmer du INTE så lätt ^^ men de e ingen risk att ja biter gästerna chibi... jag har blod med mej... i flaskor *dricker ur en blod flaska i ett svep*GÖTT!! *äter en stol* gonk gonk gonk FEED ME!!!! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 11:38 am
chibi_chan Det är inte jag som äger baren. Ni får pma puchiko_chan om ni väldigt gärna vill vara bartender. (Förresten, snälla inget larvigt tjat om att du är en vampyr. Är van med sånt...) Jag kan ställa upp. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|