|
|
|
|
Posted: Wed Nov 30, 2005 2:12 pm
Aeris89 Carmen LaVihta Kogahan on niiin ihana. heart Lannevaate ja kaikki.Mies minun makuuni. Olen muuten aarimmaisen jarkyttynyt luettuani Gravitation Megamixin...kaikkea se mangaka keksiikin. eek pentele,se on miun MIES domokun ...jaa...no kylla mulle Inukin kelpaa.*shrugs* Ei silla niin valia,kunhan on pitkat kutrit ja kulmahampaat. Ja pikkusiskoni vei jo Sesshon. confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 30, 2005 10:28 pm
Liftrasir *googlettaa kuvahaulla sanan "Kouga" ja tokkii kaikkia kuvia mita sielta tulee esiin* Min tein saman jutun ja toinen kuva oli sellanen et oli pakko pistaa simmut kii.. >< Kougalla ei ollut edes lannevaatetta siin kuvas.. >< *ei enaa uskalla etsia mitaan kuvia*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 01, 2005 2:19 am
meppu Liftrasir *googlettaa kuvahaulla sanan "Kouga" ja tokkii kaikkia kuvia mita sielta tulee esiin* Min tein saman jutun ja toinen kuva oli sellanen et oli pakko pistaa simmut kii.. >< Kougalla ei ollut edes lannevaatetta siin kuvas.. >< *ei enaa uskalla etsia mitaan kuvia* Google on ihmeellinen paikka... ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 02, 2005 12:24 am
Eilen siis tuli Inuyasha... En oikein osaa sanoa oliko se hyva vai huono.
Taytyy ostaa lisaa niin ehka saan joskus tietaa... ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 02, 2005 12:28 am
Miun oli tarkotus ostaa eilen Inuyasha, mutta enpa sitten muistanut.. >< Joskohan sitten muistaisi ostaa sen maanantaina kun saa taas hieman lisaa rahaa..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 02, 2005 2:43 am
Carmen LaVihta Aeris89 Carmen LaVihta Kogahan on niiin ihana. heart Lannevaate ja kaikki.Mies minun makuuni. Olen muuten aarimmaisen jarkyttynyt luettuani Gravitation Megamixin...kaikkea se mangaka keksiikin. eek pentele,se on miun MIES domokun ...jaa...no kylla mulle Inukin kelpaa.*shrugs* Ei silla niin valia,kunhan on pitkat kutrit ja kulmahampaat. Ja pikkusiskoni vei jo Sesshon. confused ah...Sesshoumaru heart hehhehhehheh...... twisted *muistelee aikan kuvaustehtavaa ja nauraa kuollakseen* kas ihmeellista, ne ei oo peilanneet suomalaista inua surprised ....enkuksi ne oli peilattu...alas,I like the original version better...no jaa....on se enkku mangassa sen verran hyva kieli etta kyll me paadymme ostamaan kaikki enkuksi vai mita Carmen?Ongelma kun on se etta suomeksi noiden tyyppien keskustelut ei kuulosta lainkaan jarkevilta....varsinki tokyo mew mewssa... stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 02, 2005 3:56 am
mulla oli hinku ostaa inu-manga mutta sitten en ole viel lukenut sita hehe sweatdrop eiko paljoa kukaan tieda kuka on kouga eek ihme tyyppeja rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 02, 2005 12:47 pm
miraakkeli_88 Carmen LaVihta Aeris89 Carmen LaVihta Kogahan on niiin ihana. heart Lannevaate ja kaikki.Mies minun makuuni. Olen muuten aarimmaisen jarkyttynyt luettuani Gravitation Megamixin...kaikkea se mangaka keksiikin. eek pentele,se on miun MIES domokun ...jaa...no kylla mulle Inukin kelpaa.*shrugs* Ei silla niin valia,kunhan on pitkat kutrit ja kulmahampaat. Ja pikkusiskoni vei jo Sesshon. confused ah...Sesshoumaru heart hehhehhehheh...... twisted *muistelee aikan kuvaustehtavaa ja nauraa kuollakseen* kas ihmeellista, ne ei oo peilanneet suomalaista inua surprised ....enkuksi ne oli peilattu...alas,I like the original version better...no jaa....on se enkku mangassa sen verran hyva kieli etta kyll me paadymme ostamaan kaikki enkuksi vai mita Carmen?Ongelma kun on se etta suomeksi noiden tyyppien keskustelut ei kuulosta lainkaan jarkevilta....varsinki tokyo mew mewssa... stare Enkuksi niin kauan kunnes mie osaan itse kaantaa ne japanista suomeksi. cool Ja siinahan menee ika ja terveys. Minua ihan hirvitti vilkaista minkalaista kielta suomi-Inussa kaytetaan. Mie viela tungen sen "shikon-kuulan" InuYashan kurkusta alas... twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 03, 2005 12:04 pm
inu-pokkari oli ihan kakaks suomennettu..murr stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 04, 2005 2:24 am
en osta inu-yashaa...niitä tulee aivan liikaa
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 04, 2005 6:20 am
Rina-Li en osta inu-yashaa...niitä tulee aivan liikaa ei kun liian vahan xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 04, 2005 11:21 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 05, 2005 7:20 am
ostin tanaan 5 yu-gi-oh pokkaria heart melkein 50euroo maksoivat sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 05, 2005 12:11 pm
Inu on ostettu, mutta en oo viela lukenut.. aattelin, etta voisi ostaa jotain 10 ekaa kirjaa ja sitten lopettaa. Kun se tarina vaan toistaa itseaan.. ja jos joskus tulee vika kirja, niin sen voi sitten ostaa kanssa... wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 06, 2005 1:01 am
sekoja tyyppeja!! eek eivat keraa koko inu-pokkari sarjaa sweatdrop eiko teita sit harmita kun sarja jaa kesken? confused mie hirttaisin itseni jos niin kavisi tuas sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|