|
|
|
|
Posted: Mon May 16, 2005 7:49 am
On my mind, heel veel tegelijk momenteel word er zelf gek van. - Vriendje die een beetje anders doet. - Jongens buiten die gister nogal oversext en aanrandings achtig deden.. - Jongens buiten waar nu ruzie mee heb - Morgen weer naar school - Morgen voor het eerst naar me nieuwe baantje - Gister me eerste 2 trekjes hasj gerookt - Mis vriendjelief - Vriendin hier net weg - Zooitje hier, moet opruimen geen zin - Voel me beetje kut momenteel en bozig tegelijk maar komt vas wel weer goed.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 16, 2005 8:08 am
The Forbidden Angel On my mind, heel veel tegelijk momenteel word er zelf gek van. - Vriendje die een beetje anders doet. - Jongens buiten die gister nogal oversext en aanrandings achtig deden.. - Jongens buiten waar nu ruzie mee heb - Morgen weer naar school - Morgen voor het eerst naar me nieuwe baantje - Gister me eerste 2 trekjes hasj gerookt - Mis vriendjelief - Vriendin hier net weg - Zooitje hier, moet opruimen geen zin - Voel me beetje kut momenteel en bozig tegelijk maar komt vas wel weer goed. hoe was de hasj >
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 16, 2005 9:33 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 16, 2005 11:10 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 16, 2005 11:35 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 17, 2005 5:26 am
*zit de nieuwe witch te lezen* deze tekenig lijkt van kittyocean kan dat???
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 17, 2005 7:29 am
ik heb al 132 x gepost hier en ik zit er net bij coowl biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 17, 2005 8:32 am
net ff naar duitsland geweest
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 17, 2005 8:38 am
dat ik al te lang naar hetzelfde nummer zit te luisteren sweatdrop *draait het toch nog maar een keer* blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 17, 2005 8:39 am
number_17 dat ik al te lang naar hetzelfde nummer zit te luisteren sweatdrop *draait het toch nog maar een keer* blaugh welk nummer dan??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 17, 2005 8:44 am
lovely_little_angel number_17 dat ik al te lang naar hetzelfde nummer zit te luisteren sweatdrop *draait het toch nog maar een keer* blaugh welk nummer dan?? The Unnamed Feeling van Metallica 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 17, 2005 8:46 am
number_17 lovely_little_angel number_17 dat ik al te lang naar hetzelfde nummer zit te luisteren sweatdrop *draait het toch nog maar een keer* blaugh welk nummer dan?? The Unnamed Feeling van Metallica 3nodding aha ken ik niet stare maar ik ben dom dus dat kan wel
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 17, 2005 8:47 am
lovely_little_angel number_17 lovely_little_angel number_17 dat ik al te lang naar hetzelfde nummer zit te luisteren sweatdrop *draait het toch nog maar een keer* blaugh welk nummer dan?? The Unnamed Feeling van Metallica 3nodding aha ken ik niet stare maar ik ben dom dus dat kan wel ik ken hem ook pas 6 dagen sweatdrop jou tijd komt nog wel wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 17, 2005 8:50 am
number_17 lovely_little_angel number_17 lovely_little_angel number_17 dat ik al te lang naar hetzelfde nummer zit te luisteren sweatdrop *draait het toch nog maar een keer* blaugh welk nummer dan?? The Unnamed Feeling van Metallica 3nodding aha ken ik niet stare maar ik ben dom dus dat kan wel ik ken hem ook pas 6 dagen sweatdrop jou tijd komt nog wel wink oh oke ik ook pas 13 xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 17, 2005 8:50 am
lovely_little_angel number_17 lovely_little_angel number_17 lovely_little_angel number_17 dat ik al te lang naar hetzelfde nummer zit te luisteren sweatdrop *draait het toch nog maar een keer* blaugh welk nummer dan?? The Unnamed Feeling van Metallica 3nodding aha ken ik niet stare maar ik ben dom dus dat kan wel ik ken hem ook pas 6 dagen sweatdrop jou tijd komt nog wel wink oh oke ik ook pas 13 xp ow ik 17 blaugh als je hem nu dan al leert kennen ben je beter als mij sweatdrop blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|