|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 02, 2006 9:10 am
Hoe gaat het met die envelopjes, chibs?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 03, 2006 9:53 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 03, 2006 10:56 am
^_^
Verkoop je nu eigenlijk nog meer envelopjes?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 03, 2006 11:08 am
Op de marketplace xd Voor de ADPE wil ik nog wel voor 4k op dezelfde manier blijven doen, blijven de prijzen voor mij hetzelfde ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 07, 2006 10:53 am
Als iemand zijn huisje op wilt knappen, ik heb een aantal deuren en ramen in mijn winkeltje, ik heb ook nog zo'n helm met een rood lichtje er op XD en een purple basic wooden table.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 07, 2006 12:52 pm
Verkoop nog steeds Halloween en Santa Giftboxes van 2005! Verkoopt prima =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 09, 2006 12:27 pm
Mijn ramen en deuren verkopen nog niet, maar het is dan ook niet echt een veel gewilde kleur, ik moet maar geduld hebben.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 20, 2006 8:15 am
Ik wil kopen.
Een chess hat Roco rochelle armbanden, Sweetheart gold pendant golden promise ring.
Heeft iemand die?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 20, 2006 11:19 am
Het spijt me Darlaa sad
- Nog steeds een paar boxjes van de festiviteiten van het laatste jaar te koop! Staan uitstekend in je huisje =P
Mijn brillen heb ik allemaal al verkocht XD Veel meer zou ik er toch waarschijnlijk niet voor krijgen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 22, 2006 1:09 pm
Darlaa Ik wil kopen. Een chess hat Roco rochelle armbanden, Sweetheart gold pendant golden promise ring.Heeft iemand die? Laatste 2 heb ik liggen, maar de laatste heb je denk ik al ^^ Let's say Sweetheart gold pendant voor 300g?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 24, 2006 11:50 am
Ik ben heel erg op zoek naar een honorable purple desk, is er iemand die er een kwijt wil?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 25, 2006 6:31 am
Weet iemand welke goedkope spulle op de marktplaats snel in waarde stijgen? Want ik moet veel gold verdienen voor me quest.
Ik heb 10k en heb nu zelf g9 laptop die denk ik wel in waarde zal stijgen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|