|
|
|
|
Posted: Thu Sep 16, 2004 6:02 am
Dagens + och - (Hittills då...)
+ + Dagen är slut, hem och slappa.... + Alla frågade hur det var med mina fossingar smile + Imorgon har jag bara två lektioner + Och Robin kommer hem!!!
- - Det var inte bra med fossingarna - gympa imån - Måste träna ikväll - Måste till gymmet imån - har dumma läxor att göra
Ha det bra, alla andra! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 16, 2004 6:06 am
+ Alla mina vänner, och min flickvän..
- Mår dåligt.. - Är trött.. - Långt kvar till lördag.. (känns det) - Har träning ikväll, som jag inte vill till..
Nej, jag är inte positiv idag.. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 16, 2004 6:30 am
- Mattedugga om 10 min =(
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 16, 2004 6:40 am
- Dumma, dumma, dumma spelet kom inte idag.. gonk - Ont i magen.. - Känns som att jag håller på att glida ifrån några personer.. - Har redan glidit ifrån en person.. - Allting går dåligt just nu.
+ Spelat tv-spel.. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 16, 2004 6:41 am
+ ingen riktig lektion idag +sitter vid datorn ^^
- måste plugga till 3 prov som jag har imorgon v.v - ont i huvet
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 16, 2004 6:50 am
+sitter vid gaia. +har fått en ET. +pratar med en gammal vän via pm (försöker få in henne i svenska gillet just nu blaugh ) -mår sådär. -missar sista lektionerna inför en tenta. -ska flytta imorron. inte tycka om sådant...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 16, 2004 7:35 am
+hade en hyffast underhållande mattelektion, och det var inte så farligt att komma oförbered en gång ^^;
-har för mycket att göra, men det borde kanske delvis hamna på +sidan eftersom det beror på att jag har japanska idag whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 16, 2004 9:18 am
+ Fått se filmen Nosferatu + Ska se på två andra filmer snart.
- Fick inte Silent Hill 4 idag. x_x Kanske kommer nästa vecka. - Hungrig - Allmänt deprimerad xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 16, 2004 12:00 pm
Dagens + och - ...fortsättningen...
+ + Jag tränade förut + och när man tränar förtjänar man chips + Jag äter chips!!! blaugh
- - Man blir tjock av chips - Dumma Idol segar, vill ha Mordkommissionen scream - Måste duscha, trist-trist
Nu är jag klar, lovar... redface
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 16, 2004 12:02 pm
+ Har faktiskt gold på gaia. + Känner mig inte utmobbad för en gångs skull
- Goldet är lite XD - Jag är trött.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 16, 2004 12:33 pm
+ Morgan kommer imorgon heart Jag ska på bio Äcklig sockervadd som man blir alldeles kladdig av ^^
- Jag är trött Min fot gör ont, tände nämligen eld på den Hungrig
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 17, 2004 1:33 am
+ Det är fredag. o.O + Inte så lång tid kvar på bildlektionen.
- Min bildlärare är senil och kommer inte ihåg mig. -.- Alltså, hon vet inte vem jag är. stare gonk - Sitter vid en hemsk dator. - Trött.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 17, 2004 5:03 am
+det är fredag. +har inga räkningar att betala för tillfället blaugh +bara en vecka kvar till ZÅ! xd +vann nyss 50kr på triss! -/+ folk tycker inte som jag om vissa animeserier. stare men jag kan debattera med dem om det blaugh -ska flytta -kommer inte ha internet under närmaste veckan gonk gonk gonk -kommer inte åt gaia under samma tid gonk gonk gonk gonk gonk gonk gonk -är hungrig -tentan kunde gått mkt bättre -måste packa ner en lägenhet på två timmar... stare -kommer känna mig ensam, utstött och bortglömd dit där jag ska flytta. -det är fler minus än plus... gonk gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 17, 2004 7:00 am
+ Helg + Zelda OST
- Verkar som att det inte blir nåt imorgon.. Får hoppas att det löser sig. - Känner mig en aning stressad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 17, 2004 7:31 am
+ Slutade ganska tidigt idag + Räkwok till middag ikväll biggrin + Satt och lekte msn messenger med en vän på svenskalektionen på ett kollegieblock
- Några jobbiga människor i min klass (och en av dem verkar ha mega-pms just nu ._.) - Klantade mig bara när vi spelade handboll på idrotten - Fryser om min fingrar - Måste spackla o slipa snart ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|