Omistatko lemmikin? |
Tokihan omistan. |
|
71% |
[ 35 ] |
Njaah... En, mutta olen hankkimassa. |
|
8% |
[ 4 ] |
Enpa. |
|
20% |
[ 10 ] |
|
Total Votes : 49 |
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 01, 2005 6:16 am
...sinne meni Carmenin orkidea,kissan suuhun koko vehka.Ja loysinpa sangyn altakin pureskellun kenganpohjallisen suursiivousta suorittaessani.Ei Yuki,ei!!!Tuhma kissa!!! scream gonk crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 01, 2005 7:03 am
Carmen LaVihta ...sinne meni Carmenin orkidea,kissan suuhun koko vehka.Ja loysinpa sangyn altakin pureskellun kenganpohjallisen suursiivousta suorittaessani.Ei Yuki,ei!!!Tuhma kissa!!! scream gonk crying hehheh! xd rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 04, 2005 1:13 pm
Kaytin hunsvottejani mustikkamettalla^_^ Tossu loysi tosi nopeesti marjoja ja pisti ne poskeensa mutta nuorempi ei loytany millaan joten poimin pari kateen ja annoin sitte sille syotavaksi....palautteena sain kuolaavaluvan kaden xp alloa! tekis mieli hankkia semmonen kaapio hamsu... heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 04, 2005 1:44 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 05, 2005 4:55 am
No moi moi 3nodding
Oma kissani aiheuttaa hirveita "awww!"-kohtauksia minulle. Silla oli ilmeisesti ikava kun olin Helsingissa, ja nyt se kiehnaa koko ajan eika jata minua hetkeksikaan rauhaan heart Tai siis, jos mie katoan sen nakopiirista niin se heti juoksee etsimaan.
Ja nyt syomme yhdessa kalapuikkoja, tosin kissa ei tykkaa kun ne on kuumia ja vetelee palastaan pitkin lattiaa etta se jaahtyisi.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 17, 2005 2:24 am
Jip jip! Eilen illalla siskonia ja aitini hakivat meille koiran. 3nodding Greyhound- Englannin vinttikoira. Voisin tunkea kuvia tanne, jos loytaisin jostain ihmeesta digikamerani datakaapelin. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 17, 2005 8:52 am
Yuki koetti hyokata postimiehen kimppuun! eek Kun heppu tyonsi postia luukusta sisaan,kissani koetti raapaista poloista postinjakajaa. ...olin ratketa naurusta! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 17, 2005 8:55 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 17, 2005 9:42 am
Carmen LaVihta Yuki koetti hyokata postimiehen kimppuun! eek Kun heppu tyonsi postia luukusta sisaan,kissani koetti raapaista poloista postinjakajaa. ...olin ratketa naurusta! xd Kattis on karvinen! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 24, 2005 10:24 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 30, 2005 2:41 pm
My babe,Yuki Eiri... heart  ...kylpyhuoneessani...grr...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 03, 2005 3:45 am
Hei vaan kaikille! Onpas hassua kirjoittaa Gaiassa suomen kielta. Minulta loytyy yksi shetlanninlammaskoira, sen voi paikantaa tuosta sigistani. Ensi kesana haaveissa sille kaveriksi australianterrieriuros.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 04, 2005 9:34 am
Adalmina Hei vaan kaikille! Onpas hassua kirjoittaa Gaiassa suomen kielta. Minulta loytyy yksi shetlanninlammaskoira, sen voi paikantaa tuosta sigistani. Ensi kesana haaveissa sille kaveriksi australianterrieriuros. Voi kun sootti!!!Ja Moona on tosi natti nimi. heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 05, 2005 2:15 am
Meilla on kylla elukoita talla hetkella ihan kunnolla xd 10 koiraa+2 kissaa+ akvaario. yay. xp ai niin. 7/10 koirista on myytavana, sellasia pienia sulosia beaglen pentuja heart En tiia miten voin luopuu yhesta ku siita on tullu mun lellikki 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|