|
|
|
|
Posted: Sun Mar 06, 2005 2:19 am
Moikkelis ja hyvaa rahankalastus onnea 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 06, 2005 2:20 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 06, 2005 2:21 am
Tsuzue mun ois pitany teha mun aidinkielen tutkielma susta eika somersalosta... stressed Oooh! Kiitan suuresti kauniista sanoistasi! cry Ihan... Tassa... Nuorikin... HERKISTYY! crying Snif. Kauneinta mita mulle on sanottu vuosiin! sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 06, 2005 2:22 am
Moongoddess90 Mie häippään täält nyt ^^ Heido. Pitää mennä hankkiin rahnaa Hyvaa jatkoa, ja rahaonnea!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 06, 2005 2:22 am
Ruoka Tsuzue mun ois pitany teha mun aidinkielen tutkielma susta eika somersalosta... stressed Oooh! Kiitan suuresti kauniista sanoistasi! cry Ihan... Tassa... Nuorikin... HERKISTYY! crying Snif. Kauneinta mita mulle on sanottu vuosiin! sweatdrop on ilo jakaa iloa ymparilleni! varsinkin jos saan jakaa sita naamatarinoijalle! ^^ heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 06, 2005 2:25 am
Tsuzue Ruoka Tsuzue mun ois pitany teha mun aidinkielen tutkielma susta eika somersalosta... stressed Oooh! Kiitan suuresti kauniista sanoistasi! cry Ihan... Tassa... Nuorikin... HERKISTYY! crying Snif. Kauneinta mita mulle on sanottu vuosiin! sweatdrop on ilo jakaa iloa ymparilleni! varsinkin jos saan jakaa sita naamatarinoijalle! ^^ heart Hehe. Varsinki ku oon ainoa laatuani koko maailmasta!^^ Ellei sit jossainpain ammeriikan maata joku oo keksiny: "Hey, maybe I should write some Face-stories!" Joo... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 06, 2005 2:28 am
Ruoka Tsuzue Ruoka Tsuzue mun ois pitany teha mun aidinkielen tutkielma susta eika somersalosta... stressed Oooh! Kiitan suuresti kauniista sanoistasi! cry Ihan... Tassa... Nuorikin... HERKISTYY! crying Snif. Kauneinta mita mulle on sanottu vuosiin! sweatdrop on ilo jakaa iloa ymparilleni! varsinkin jos saan jakaa sita naamatarinoijalle! ^^ heart Hehe. Varsinki ku oon ainoa laatuani koko maailmasta!^^ Ellei sit jossainpain ammeriikan maata joku oo keksiny: "Hey, maybe I should write some Face-stories!" Joo... sweatdrop heh, niinpa... mistas sita ikina tietaa.. koskaan ei saa sulkea vaihtoehtoja pois 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 06, 2005 2:30 am
Niin, Jorke, nyt oon alkanu tekemaan sita Kustaa Vaasa animeizönii jonka sanoin tekevani! sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 06, 2005 2:32 am
Ruoka Niin, Jorke, nyt oon alkanu tekemaan sita Kustaa Vaasa animeizönii jonka sanoin tekevani! sweatdrop Jeij! Mita siina tapahtuu biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 06, 2005 2:36 am
Jorke Ruoka Niin, Jorke, nyt oon alkanu tekemaan sita Kustaa Vaasa animeizönii jonka sanoin tekevani! sweatdrop Jeij! Mita siina tapahtuu biggrin Noh, ensinnakin... Siina... Se... En tieda viela! sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 06, 2005 2:39 am
Hahaah! Tee niin etta Kustaa Vaasa on laivamatkalla ja sitten sinne hyokkaa ilkeita seitseman meren piraatteja ja Kustaa Vaasan miehisto hyppaa yli laidan ja sitten se Kustaa Vaasa joutuu pesemaan piraattien laivan lattiaa ja sitten se sieni milla se pesee onkin Paavo Pesusieni ja se auttaa Kustaata hyppaamaan laidan yli ja sitte ne tulee Suomeen ja sitten Ruoka viiltaa ne katanalla koska luulee etta ne on NAAMOjen vihollisia xd
Ymmarsitko? Ja sitten ja sitten biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 06, 2005 2:41 am
Jorke Hahaah! Tee niin etta Kustaa Vaasa on laivamatkalla ja sitten sinne hyokkaa ilkeita seitseman meren piraatteja ja Kustaa Vaasan miehisto hyppaa yli laidan ja sitten se Kustaa Vaasa joutuu pesemaan piraattien laivan lattiaa ja sitten se sieni milla se pesee onkin Paavo Pesusieni ja se auttaa Kustaata hyppaamaan laidan yli ja sitte ne tulee Suomeen ja sitten Ruoka viiltaa ne katanalla koska luulee etta ne on NAAMOjen vihollisia xd Ymmarsitko? Ja sitten ja sitten biggrin Ooh... O.o Selva!^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 06, 2005 2:42 am
Eiko ole mahtava kasikirjoitus biggrin Mutta en tajua miten avaruus liittyy tuohon... sweatdrop Mutta ei sen tarttekkaa biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 06, 2005 2:49 am
Jorke Eiko ole mahtava kasikirjoitus biggrin Mutta en tajua miten avaruus liittyy tuohon... sweatdrop Mutta ei sen tarttekkaa biggrin Jospa se onki avaruuslaivamatkalla... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 06, 2005 2:50 am
Joo biggrin Mutta se on sitte kolmas Avaruusseikkailu, ma teen tokan tohon ekan jatkoksi ja sitten laitan semmosen lopun milla se menee sinne laivalle whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|