|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 24, 2005 7:17 am
Hih noi on aina niin hauskoja! Eiks Pikminissakin oo joku Cube homma jossain, vai muistanko ihan vaarin... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 24, 2005 8:03 am
kitimoogle Tales of symphonia on loistava peli! Oon pelannut sen lapi, tosin niita anime tyylisia valipatkia oli aivan liian vahan!! sad Baten Kaitos on seuraavana mulla listalla, muttta nyt just ei riita aikaa pelaamiseen... onnekas on jo pelannut sen lapi confused meikakin haluaa pelaamaan sita mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 24, 2005 8:25 am
Aeris89 kitimoogle Tales of symphonia on loistava peli! Oon pelannut sen lapi, tosin niita anime tyylisia valipatkia oli aivan liian vahan!! sad Baten Kaitos on seuraavana mulla listalla, muttta nyt just ei riita aikaa pelaamiseen... onnekas on jo pelannut sen lapi confused meikakin haluaa pelaamaan sita mrgreen Kylla se siita! ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 27, 2005 12:27 pm
Hehehe.... ei mitään titanic kopiointia xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 27, 2005 10:13 pm
Hmmmmm...
Tietaako kukaan etta onko Guild Wars hyvakin peli? Bongasin eilen mokoman anttilan hyllylta ja sepa piru vaikuttaa hienolta! 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 28, 2005 1:33 am
Pikku-Timppa Hehehe.... ei mitään titanic kopiointia xd Siina on paljon tommosia hassuja juttuja! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 28, 2005 8:07 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 29, 2005 4:10 am
apuaa eek anime peleja on ihan kamalasti ja meika haluis ne sweatdrop elama on tosiaan sika kallista cry
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 29, 2005 11:02 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 29, 2005 11:27 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 29, 2005 11:36 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 29, 2005 11:42 am
Pikku-Timppa Mutta hitsi viek?.. Volt on vahva o.o Tais se olla ihan kova... jonkun bossin kanssa mulla meni tovi nyhjatessa, mut yleisesti ne meni aina kerrasta lapi... alkupaassa on vaikeeta... muuten jos oot noin pitkalla, niin kavitko piekseen Sword dancerin? Ite missasin sen kun aattelin, et kerkee myohemmin, mut eipa kerennyt! crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|