|
|
|
|
Posted: Wed Apr 20, 2005 3:57 am
Ik zat te denken:
Het leek me misschien leuk om met deze Guild iets van een verhaal te schrijven, of misschien een manga maken. Wat vinden jullie van dit idee?
En wat me ook leuk leek, was voor datzelfde verhaal/manga misschien een eigen taal en alfabet te maken.
Wat vinden jullie van dit idee?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 20, 2005 6:08 am
kittyocean Ik zat te denken: Het leek me misschien leuk om met deze Guild iets van een verhaal te schrijven, of misschien een manga maken. Wat vinden jullie van dit idee? En wat me ook leuk leek, was voor datzelfde verhaal/manga misschien een eigen taal en alfabet te maken. Wat vinden jullie van dit idee? Lijkt em wel leuk idee. Maar om een eigen taal te maken, is dat neit hartstikke moeilijk?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 20, 2005 1:00 pm
ButtonFly kittyocean Ik zat te denken: Het leek me misschien leuk om met deze Guild iets van een verhaal te schrijven, of misschien een manga maken. Wat vinden jullie van dit idee? En wat me ook leuk leek, was voor datzelfde verhaal/manga misschien een eigen taal en alfabet te maken. Wat vinden jullie van dit idee? Lijkt em wel leuk idee. Maar om een eigen taal te maken, is dat neit hartstikke moeilijk? Valt mee =D Je kan het zo moeilijk maken als je zelf wilt: - Eigen tekens voor een alfabet - Eigen verzonnen woorden als vertaling - Eigen tekens voor woorden - De bovenstaande 3 gecombineerd Grammatica is het lastigst. Dat merk ik nu ik bezig ben mijn eigen taal te maken.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 21, 2005 12:05 pm
kittyocean ButtonFly kittyocean Ik zat te denken: Het leek me misschien leuk om met deze Guild iets van een verhaal te schrijven, of misschien een manga maken. Wat vinden jullie van dit idee? En wat me ook leuk leek, was voor datzelfde verhaal/manga misschien een eigen taal en alfabet te maken. Wat vinden jullie van dit idee? Lijkt em wel leuk idee. Maar om een eigen taal te maken, is dat neit hartstikke moeilijk? Valt mee =D Je kan het zo moeilijk maken als je zelf wilt: - Eigen tekens voor een alfabet - Eigen verzonnen woorden als vertaling - Eigen tekens voor woorden - De bovenstaande 3 gecombineerd Grammatica is het lastigst. Dat merk ik nu ik bezig ben mijn eigen taal te maken. Dan heb ik nog wel een stuk of 15 woorden voor ons taaltje xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 21, 2005 3:46 pm
Verrekt !!! Mijn topic is een succes biggrin w00t *luister topic dan*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 22, 2005 7:30 am
ButtonFly kittyocean ButtonFly kittyocean Ik zat te denken: Het leek me misschien leuk om met deze Guild iets van een verhaal te schrijven, of misschien een manga maken. Wat vinden jullie van dit idee? En wat me ook leuk leek, was voor datzelfde verhaal/manga misschien een eigen taal en alfabet te maken. Wat vinden jullie van dit idee? Lijkt em wel leuk idee. Maar om een eigen taal te maken, is dat neit hartstikke moeilijk? Valt mee =D Je kan het zo moeilijk maken als je zelf wilt: - Eigen tekens voor een alfabet - Eigen verzonnen woorden als vertaling - Eigen tekens voor woorden - De bovenstaande 3 gecombineerd Grammatica is het lastigst. Dat merk ik nu ik bezig ben mijn eigen taal te maken. Dan heb ik nog wel een stuk of 15 woorden voor ons taaltje xp Zou leuk zijn =D Als er nou nog meer animo voor was......
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 22, 2005 8:54 am
Hebben jullie gezien? in het forum, alle gewone topics hebben de zelfde last poster naam als degene die het gemaakt heeft, vaag.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 22, 2005 11:01 am
Darlaa Hebben jullie gezien? in het forum, alle gewone topics hebben de zelfde last poster naam als degene die het gemaakt heeft, vaag. Zag het ja; best irri, maar kan er helaas niets aan doen!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 24, 2005 12:44 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 25, 2005 4:45 am
Gaaf gedaan, zo laat je al je outfitjes zien zijn de dingen in de ballonnetjes waar je voor quest?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 25, 2005 6:48 am
Darlaa Gaaf gedaan, zo laat je al je outfitjes zien zijn de dingen in de ballonnetjes waar je voor quest? Ja, onder andere ja. Heb een enorme waslijst ^_^ Maar dit vind ik het leukste ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 25, 2005 11:35 am
trouwens kittyocean... Ik vind de tekening in je siggie, met die boom, erugh mooi ^_^!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 25, 2005 12:27 pm
kiek trouwens kittyocean... Ik vind de tekening in je siggie, met die boom, erugh mooi ^_^! Bedankt =D Is ook 1 van mijn favo's =D Weet ook niet hoe ik er op kwam =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 25, 2005 12:31 pm
kittyocean kiek trouwens kittyocean... Ik vind de tekening in je siggie, met die boom, erugh mooi ^_^! Bedankt =D Is ook 1 van mijn favo's =D Weet ook niet hoe ik er op kwam =D tis idd orgineel... wat je fanatasie al niet kan doen ^_^'' (moet ik niet te hard zeggen >.>)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|