Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
Suggesties voor de Guild Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 15 16 17 18 19 20 ... 32 33 34 35 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Mon Aug 28, 2006 6:31 am

Hmmm Dierentuin of Boerderij?
Degene die mee willen plannen, verhuis maar met mij mee naar de eventhal. Zodat dit gewoon het suggestie thread blijft wink
PostPosted: Sun Sep 24, 2006 9:39 am

Wat vinden jullie van een baby chatterbox? als niet-sticky in het mainforum gewoon meer onzin algemene conversatie topic. Mensen schijnen daarvan te houden, maakt het forum wat luchtiger. En kun je meer posten en gesprekken door elkaar houden.

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Sep 25, 2006 1:01 am

maar wat is het verschil met de gewone chatterbox?
PostPosted: Tue Sep 26, 2006 2:08 pm

Nou Niets XD

Als in meer mogelijk voor mensen om te posten zonder een specifieke topic. Zonder meteen in een spam of bump of een rp topic te komen.

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Sat Oct 28, 2006 12:52 pm

ehm.. het is al een keer voor gedragen op de meeting en ik wet niet goed wat je er toen van vond maar wat dacht je van een staffroom?
PostPosted: Sat Oct 28, 2006 12:57 pm

User Image
User ImageUser Image
Tja, ik weet niet echt wat het voordeel er van is.... en het lijkt dan of we geheimen hebben.... maar goed, er is geen manier om pms naar een aantal mensen tegelijk te sturen.....

Wat vinden de leden? 5k voor een Subforum enkel voor mods?

I made all the images myself! Do not steal them please!

User Image

kittyocean
Captain

Digipyro

PostPosted: Sat Oct 28, 2006 12:59 pm

kittyocean
User Image
User ImageUser Image
Tja, ik weet niet echt wat het voordeel er van is.... en het lijkt dan of we geheimen hebben.... maar goed, er is geen manier om pms naar een aantal mensen tegelijk te sturen.....

User Image

maar ik als hyper actief lid kan dan niet gezellig mee praten crying crying
PostPosted: Sat Oct 28, 2006 1:01 pm

2500g

lijkt me handig voor het bespreken van "gevoelige" zaken

en je hebt vaak idd dat je ons vraagt om onze meningen dan kunnen we dat ook onderelkaar bespreken.

maar ook voor leuke dingen ^_^ we kunnen de members nooit verrassen.

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

Digipyro

PostPosted: Sat Oct 28, 2006 1:02 pm

-_- nou ik ( ok ben zelf ook n member) probeerde t toen met die event maar dat was dus echt een gigantisch fiasko... ik doe dit nooit meer =(.
PostPosted: Sat Oct 28, 2006 1:04 pm

Events zijn zeker moeilijk te organiseren.

Mmm, ik slaap er nog een nachtje over. Een prive forum voor dat soort dingen zou wel makkelijk zijn..... maar er moeten dan wel duidelijke regels komen dat het niet gebruikt mag worden om achter iemands rug om iemand af te ....ehm, sorry voor het woord, zeiken XD

kittyocean
Captain

number_17

PostPosted: Sat Oct 28, 2006 2:11 pm

kittyocean
User Image
User ImageUser Image

User Image

ook al is het maar voor de geschiedenis bij te houden van mod zaken enzo.
lijkt me in een groeiende guild zeker wel handig.
mening vragen word makkelijker.
ik bespreek namelijk nu altijd alles met jou, en meningen van andere mods erbij vragen is altijd handig. 3nodding
nu kennen mods elkaar niet zo goed.
PostPosted: Sat Oct 28, 2006 2:20 pm

nou is t mij ook behoorlijk opgevallen dat er een aantal mods nooit online zijn wat mij ook nogal slecht lijkt :S... dus mischien minder/andere mods en dan kan je mischien idd zoiets doen begin idd t nut er wel invan te zien.

Digipyro

number_17

PostPosted: Sat Oct 28, 2006 2:49 pm

Eastvane
nou is t mij ook behoorlijk opgevallen dat er een aantal mods nooit online zijn wat mij ook nogal slecht lijkt :S... dus mischien minder/andere mods en dan kan je mischien idd zoiets doen begin idd t nut er wel invan te zien.
laten we daar maar niet over beginnen, gevoelig onderwerp..
heb het al vaker aangeschoven sweatdrop

somige mods komen idd maar 1 keer in de maand, als het niet meer is.
PostPosted: Sat Oct 28, 2006 2:51 pm

Ik weet dat er nogal wat mensen zijn die het niet erg op prijs stellen dat ik niet zo vaak online ben, het is niet altijd dat ik niet online ben, het is meer dat ik wat nieuwe berichten in de topics lees en dan niks heb te zeggen.

Nu mijn mening: Het is wel handig, als er nu iets algemeens word gevraagd aan de mods kun je niet de berichten van de andere mods lezen, tenzij die je worden toegestuurd.
Ik zeg ja.

ButtonFly

Digipyro

PostPosted: Sat Oct 28, 2006 2:57 pm

number_17
Eastvane
laten we daar maar niet over beginnen, gevoelig onderwerp..
heb het al vaker aangeschoven sweatdrop

somige mods komen idd maar 1 keer in de maand, als het niet meer is.

het is mischien een gevoelig onderwerp maar moet zeker wel bespreekbaar zijn.

Ik heb ook een beetje het gevoel dat het overal niet echt gemoderate word ( ja sorry ok een paar plekken mischien en de plekken waar kitty aanwezig is want die is echt actief )
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 15 16 17 18 19 20 ... 32 33 34 35 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games