Zou jij naar een meeting willen? |
Nee |
|
20% |
[ 10 ] |
Ja, een pretpark! |
|
18% |
[ 9 ] |
Ja, een dierentuin! |
|
22% |
[ 11 ] |
Ja, cultuur snuiven! |
|
2% |
[ 1 ] |
Ja, shoppen! |
|
4% |
[ 2 ] |
Ja, lekker rondhangen in een park ofzo! |
|
2% |
[ 1 ] |
Ja, zolang het mij maar geen geld kost |
|
6% |
[ 3 ] |
Ja, en ik weet de perfecte plek!! |
|
4% |
[ 2 ] |
Ja, maar ik weet niet waar naar toe dan.... |
|
18% |
[ 9 ] |
|
Total Votes : 48 |
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 01, 2006 6:41 am
kassiopeia Maran F. kittyocean Oranjekorfbalpizza! Als je naar de hoge veluwe gaat moet je wel wat dingen plannen om te gaan doen, want de hele tijd stil zitten gaat je niet lukken...
Ouwehands -> Rhenen, 20min van Utrecht Centraal. 3 minuten met de trein van hier XDDD Daarom stelde ik het ook zo flauw voor.. ^__^' Andere dierentuin heb ik zelf liever eig...
Ik moet met reizen altijd eerst naar utrecht, tenzij we dus ouwehands kiezen, en dan kan ik dus ook een bepaald aantal mensen met 40% korting meenemen. Kan echter maar tot half augustus oid. Al krijg ik waarschijnlijk daarna mijn OV als ik ga studeren. misschien is het wel de meest haalbare dierentuin voor de meesten; maar ik kan begrijpen dat je liever iets ziet waar je niet vaak komt. We kunnen altijd naar Blijdorp (Rotterdam) of Emmen XD Dat zijn mijn favo dierentuinen XD Maar da's heel wat meer reizen! Ja emmen is heel erg leuk vind ik, ik heb daar al vanaf mijn geboorte een abonnement op. Ik vind een meeting een heel erg leuk idee maar ik weet niet wat mijn ouders er van vinden sweatdrop normaal zijn ze heel makkelijk in dat soort dingen, maar dingen op het internet vertrouwen ze niet zo veel sweatdrop Heeft iemand dit zelfde probleem? en als de meeting doorgaat weet iemand dan argumenten om ze over te halen? Ik heb hetzelfde probleem + het feit dat ik maar 13 ben en te jong ben om alleen te gaan reize (of ik zou via de bus moeten gaan) dus ik zal niet komen. edit: behalve als ik wordt gebracht en mijn ouders meegaan. Ja ik ben ook nog maar 14 hoor sweatdrop xp maar ik weet wel zeker dat mijn ouders mij willen brengen, misschien kan jij je ouders ook goede die goede argumenten vertellen die ik hier heb gekregen wink (trouwens daarvoor erg bedankt! biggrin )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 05, 2006 6:15 am
Er is iets tussen gekomen waardoor ik nog niet voor een datum heb kunnen kijken; hij komt zsm!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 18, 2006 8:03 am
heb je al bijna tijd? whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 18, 2006 8:22 am
Zijn er mensen die intresse zouden hebben in een meeting op de animecon? Zo niet, dan gebeurt dat dus ook niet ^^'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 1:13 am
kittyocean Er is iets tussen gekomen waardoor ik nog niet voor een datum heb kunnen kijken; hij komt zsm!!! Hoe zsm? ^^'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 11:41 am
Kyaah! Wat erg!!!!
Ik ben zo druk met school bezig geweest dat ik alles compleet vergeten was!!!
Ik prik NU een paar data!
ergens tussen 17 en 20 juli?
Waarschijnlijk neem ik mijn vader en oma mee. Ik ben gewoon een loser als het gaat om meetings. Ik wil graag een beetje veiligheid bij me hebben XD Tot nu toe is alles goed gegaan, maar bij 1 vriendin is het vet missgegaan, en al die online verhalen maken het er ook niet beter op XD
Oh ja, en als alles goed gaat, drop ik die 2 wel ergens XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 11:59 am
•♥• Ik weet niet zeker of ik mee wil, maar wel dat ik doordeweeks zoiezo niet kan... moet werken. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 1:38 pm
Darlaa •♥• Ik weet niet zeker of ik mee wil, maar wel dat ik doordeweeks zoiezo niet kan... moet werken. •♥• doordeweeks is rustiger dan het weekend, en ik moet juist op zaterdag werken :S Zondag zou wel kunnen, maar met mijn slechte been kan ik niet te veel en te snel :S Maar voor we gaan schuiven laten we eerst kijken wie echt mee wil en of deze in deze periode ook kunnen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 1:51 pm
Denk niet dat ik kom op de meeting. Maar als je voor rustig gaat zou ik zeker door de week doen want op zondag is vrijwel iedereen vrij dus zal een van de drukste dagen zijn..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 8:17 am
•♥• Zondag is miss het beste dan zijn de meeste mensen wel vrij, eh je hebt toch niet alleen last van je been op zondag?
Tja het nadeel van een omgeving die rustig is, is dat je meeting zelf dat dan ook is... of je moet ergens heen gaan waar echt niemand op zondag in zijn vakantie heen gaat, maar waarom zou je daar dan willen zijn. XD •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 8:51 am
leuk idee maar miss een dagje in een zwembad ofzo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 10:29 am
Darlaa •♥• Zondag is miss het beste dan zijn de meeste mensen wel vrij, eh je hebt toch niet alleen last van je been op zondag?
Tja het nadeel van een omgeving die rustig is, is dat je meeting zelf dat dan ook is... of je moet ergens heen gaan waar echt niemand op zondag in zijn vakantie heen gaat, maar waarom zou je daar dan willen zijn. XD •♥• op zaterdag werk ik, en dat is veel lopen. Zondag is dus bijna een rustdag voor mijn been.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 12:14 pm
Als ik geld heb voor een kaartje naar venlo of waar het dan ook word gehouden wil ik best komen. Hou me op de hoogte.
Addit; Anders houden we het in amsterdam wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 29, 2006 1:05 am
Dan maken we zeker weten een trippie naar de American Books Center en de andere Manga Shop in A-dam XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 29, 2006 8:21 am
Hmm, die weet ik wel te vinden wink Naja... met een beetje geluk xD Tijd komt mij wel uit, maar als er te weinig mensen gaan die ik ken dan heb ik misschien geen intresse meer... : /
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|