|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 13, 2004 1:10 pm
kureyuki Kendrake O_o haallloo var finns oboyen? whee kolla på hyllorna därborta *pekar* O_o *ser den* tackar blaugh *går och tar några packet* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 13, 2004 1:10 pm
Blixtra Silence_P Blixtra YEY! JAG FÅR PHOTOSHOP CS!! Har hört att de inte ska va så bra. sweatdrop 7:an e bättre sägs de! IJ det sant?! Meep! gonk tror de. jag har sjuan o de funkar djäkligt bra!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 13, 2004 1:11 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 13, 2004 1:11 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 13, 2004 1:12 pm
Kendrake kureyuki Kendrake O_o haallloo var finns oboyen? whee kolla på hyllorna därborta *pekar* O_o *ser den* tackar blaugh *går och tar några packet* whee wow, vad mkt...käkar du oboy?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 13, 2004 1:12 pm
Silence_P Blixtra Silence_P Blixtra YEY! JAG FÅR PHOTOSHOP CS!! Har hört att de inte ska va så bra. sweatdrop 7:an e bättre sägs de! IJ det sant?! Meep! gonk tror de. jag har sjuan o de funkar djäkligt bra! Hade sjuan!! Nu kan jag färglägga avatarerna i CS ^^!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 13, 2004 1:13 pm
Blixtra Silence_P Blixtra Silence_P Blixtra YEY! JAG FÅR PHOTOSHOP CS!! Har hört att de inte ska va så bra. sweatdrop 7:an e bättre sägs de! IJ det sant?! Meep! gonk tror de. jag har sjuan o de funkar djäkligt bra! Hade sjuan!! Nu kan jag färglägga avatarerna i CS ^^! de kan man ju i 7:an oxå!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 13, 2004 1:14 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 13, 2004 1:16 pm
*kastar godis på varelsen som skriver under henne*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 13, 2004 1:17 pm
*Får massa godis på sig* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Silence_P *Får massa godis på sig* whee whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 13, 2004 1:18 pm
prrnill Silence_P *Får massa godis på sig* whee whee *äta massa godis* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 13, 2004 1:20 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 13, 2004 1:20 pm
Silence_P prrnill Silence_P *Får massa godis på sig* whee whee *äta massa godis* whee O_o *ser godis flyga omkring och skuttar efter för att få lite* blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|