|
|
|
|
Posted: Sat Feb 04, 2006 2:14 pm
Darlaa Oranjekorfbalpizza! Geeen idee sweatdrop Ik kan zowiezo altijd sealeds bij em kopen voor 2.5k..... ninja ken jem in het echt of zo? Het zal vast wel niets zijn, maar ik denk meteen aan selling duplicated items of zelfs selling hacked items! O.o Ik hoop dat het niet zo is! Zou niet willen dat jij in de problemen erdoor kwam!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 05, 2006 12:04 am
kittyocean Darlaa Oranjekorfbalpizza! Geeen idee sweatdrop Ik kan zowiezo altijd sealeds bij em kopen voor 2.5k..... ninja ken jem in het echt of zo? Het zal vast wel niets zijn, maar ik denk meteen aan selling duplicated items of zelfs selling hacked items! O.o Ik hoop dat het niet zo is! Zou niet willen dat jij in de problemen erdoor kwam! Ken em niet in het echt... en laten we hopen van niet sweatdrop hoe kan dat dan? zijn verhaal is dat zijn 'liefde van et leven' heel graag mini angel wings wil, en dat hij zowiezo redelijk veel geld verdient, en via paypal doneert....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 05, 2006 2:38 am
Maar dan nog.... Nou ja, hou het gewoon in de gaten =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 05, 2006 2:42 am
Zucht straks een fiets wegbrengen vanwege stage.. maar het regent stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 05, 2006 4:55 am
Oranjekorfbalpizza! kittyocean Darlaa Oranjekorfbalpizza! Geeen idee sweatdrop Ik kan zowiezo altijd sealeds bij em kopen voor 2.5k..... ninja ken jem in het echt of zo? Het zal vast wel niets zijn, maar ik denk meteen aan selling duplicated items of zelfs selling hacked items! O.o Ik hoop dat het niet zo is! Zou niet willen dat jij in de problemen erdoor kwam! Ken em niet in het echt... en laten we hopen van niet sweatdrop hoe kan dat dan? zijn verhaal is dat zijn 'liefde van et leven' heel graag mini angel wings wil, en dat hij zowiezo redelijk veel geld verdient, en via paypal doneert.... Tja, hacking lijkt me niet mogelijk, of degehackte moet zo stom zijn om letters op dat account te blijven bestellen, en allerlei accounts afgaan opzoek naar een paar briefjes is teveel moeite. Maar dat hij het dan zo goedkoop wegdoet, hij kan er wel twee misschien 3x zoveel voor krijgen. maar ja als je het naar echt geld vertaald is het een schijntje, al kun je je geld wel beter besteden maar voor je liefje is wel weer lief. ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 05, 2006 8:25 am
|
|
|
|
|
|
|

Oranjekorfbalpizza!
|
Posted: Sun Feb 05, 2006 12:38 pm
In addition to above.... It gets better.... crying I sold my nitemare headband for 180k.... and Bought 3 giftboxes..... which.... all contained angelic headbands.... heart heart heart I am tze luckiest b*****d eek gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 05, 2006 10:38 pm
Hmm die kado dingen krijg ik echt nooit meer, laatste keer was volgens mij een half jaar geleden misschien wel langer.
On my mind; Bweeeuh hele dag naar school vandaag, als ik ergens geen zin in heb...
Oeww en today is de dag dat ik een jaar met vriendje heb 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 05, 2006 11:01 pm
Ik ook niet, daarom had ik dus een box gekocht cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 05, 2006 11:56 pm
Oranjekorfbalpizza! In addition to above.... It gets better.... crying I sold my nitemare headband for 180k.... and Bought 3 giftboxes..... which.... all contained angelic headbands.... heart heart heart I am tze luckiest b*****d eek gonk haha you're indeed a lucky b*****d ^__^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|

Darlaa
|
Posted: Mon Feb 06, 2006 10:07 am
Zou er wat van het geluk van korfbalpizza op mij overstralen? sweatdrop neej ik ga het risico toch maar niet nemen en verkoop mijn doosje.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 06, 2006 10:28 am
Darlaa Zou er wat van het geluk van korfbalpizza op mij overstralen? sweatdrop neej ik ga het risico toch maar niet nemen en verkoop mijn doosje. De laatste blauwe die ik opende had een nitemare collar smile Als jem verkoopt koop ik em waarschijnlijk.... Alleen ik heb ook 5 pink giftboxes geopent waarin alleen maar viking helmets inzaten xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 06, 2006 10:54 am
Oranjekorfbalpizza! Darlaa Zou er wat van het geluk van korfbalpizza op mij overstralen? sweatdrop neej ik ga het risico toch maar niet nemen en verkoop mijn doosje. De laatste blauwe die ik opende had een nitemare collar smile Als jem verkoopt koop ik em waarschijnlijk.... Alleen ik heb ook 5 pink giftboxes geopent waarin alleen maar viking helmets inzaten xD Hij staat in mijn winkeltje XD beetje jammer van die viking helmets, had je die boxes vlak na elkaar geopend? misschien geven ze wel 2 minuten of zo het zelfde weg, zou ook die drie angelic helmets verklaren.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 06, 2006 11:19 am
Darlaa Oranjekorfbalpizza! Darlaa Zou er wat van het geluk van korfbalpizza op mij overstralen? sweatdrop neej ik ga het risico toch maar niet nemen en verkoop mijn doosje. De laatste blauwe die ik opende had een nitemare collar smile Als jem verkoopt koop ik em waarschijnlijk.... Alleen ik heb ook 5 pink giftboxes geopent waarin alleen maar viking helmets inzaten xD Hij staat in mijn winkeltje XD beetje jammer van die viking helmets, had je die boxes vlak na elkaar geopend? misschien geven ze wel 2 minuten of zo het zelfde weg, zou ook die drie angelic helmets verklaren. Yup, denk het ook... ^_^;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|