|
|
|
|
Posted: Tue Feb 22, 2005 9:08 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 22, 2005 9:13 am
+god mat i skolan :S
+/- lyssnat på samma 2 låtar i ca 2 timmar
-kallt -snöar -bromsarna på min cykel funkar inte -får inte tag på GandiLouLou :/ -dåligt i skolan -irriterad
osv osv...minus listan kan göras hur lång som helst >_>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 22, 2005 9:33 am
+ Vg + på mitt latin prov smile + Vi har fått en stor frys som är jätte stiligt smile + Buff stop.. jätte skojjsigt biggrin +MJÖLK biggrin +Musik smile + Dvdn på Birka + Vi har fått en ny antenn kabel biggrin + Konsert på lörda + symässa smile
- Ångest - Gurkan -Mupp faanskapet som ehm jaa e korkad
/// ´Taaaxxii=)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 22, 2005 11:28 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 22, 2005 12:05 pm
- Har troligen öroninflammation. - Ska till doktorn imorrn. - Inte pratat med Jennifer nåt idag gonk - Finns nästan ingen mat här.
+/- När jag kom hem från skolan sov jag till kl 20.00
+ Rollspel på fredag 3nodding Hoppas jag mår bättre då <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 22, 2005 12:45 pm
Positiva faktorer
+ Ruska som bryr sig om sina tänder xd + 96 skulltullas + Någon whee + Leka på MSNmsger + Folk är glada för alla nya saker på Gaia
Negativa faktorer - Skolan
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 23, 2005 4:41 am
- Oj, vad dåligt det kommer gå på provet imorgon. gonk - Orkar inte träna till det.. ._.
+/- Psykologutredningen startade idag, gick bra men var väldigt nervös.
+ Farsan ska köpa biljetter till hemmamatchen på måndag. whee + Luleå är så nära att klara sig till slutspel, och det är ju självklart att vi gör det också. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 23, 2005 4:52 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 23, 2005 11:30 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 23, 2005 11:32 am
++ questen är nästan klar! =^.^=
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 23, 2005 12:41 pm
- Data lararen. - Tyska provet xd "blond och tranga byxor" xd eller hur niclas? - Bet sonder mitt finger nar jag somnade framfor TV'n xd
+ Min fina teckning pa provet. Jag bara maste fa plus for den xd + Va med anna idag..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 23, 2005 1:05 pm
+ Haha, jag ska vara barnvakt at Rawey pa lordag. whee Nastan, i alla fall. + Vi ska ut och ninja in the night... ninja + Albin! + Albin ar min katt, bara sa att ni vet. whee
- Jag har abstinensbesvär... J-Cult! *borjar gnaga pa musmattan* (gnaw gnaw) - Har inte kunnar duscha på hela dagen, vi har inte haft ngt vatten. crying
+ Nu har jag duschat. smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 23, 2005 1:35 pm
Positiva faktorer
+ N姯n whee + Det g岠n䳴an bra med min tyskl両 + Lost + Sovmorgon idag + Rullt岴a + Dr?m Gaia (jag minns inte vilka som var med... Bara Chibi-Chan och n姯n som kallades f?CA-Ida. Det finns v䬠ingen ICA-Ida?)
Negativa faktorer
- Jag gl? titta efter Monaghams tatuering - ģklig lunch - N姯n sad - MSN s䧥r att folk 䲠offline fast䮠de inte 䲠det - Skolan - Samh䬬sarbete - Prov i svenska - Prov i engelska - Prov i matte - Jag m峴e plugga de d䲠fyra 䭮ena p堬ovet - Jag kan typ inte tyska
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 23, 2005 1:38 pm
+/- va p堥rsm?f?-Cult, alltid kul 場r䦦a folk men d var ett v䬬digt l宧t och v䬤igt alvarsamt m?XP +/- mitt nya Sv arbete som jag g?ite parallelt med det gammla sweatdrop . d e ju intressant 堳嬠堪ag har velat g?d l䮧e 堳堨bara sen 6:an...^^; ) men d e mycket jobb 堪ag vet inte om jag kan g?d s堢ra som jag vill att d ska bli.. gonk crying
- s姠en v䬤igt skadad bil p嶤gen hem fr宠m? i Anges bil. D s姠inte ut som 堨a vart en s堫ul krock... whee sad ...stackars m䮮iskor.. - ont i huvet - Sv spr嫨istoria arbetet xp - ont i halsen - min f?rrade hj䲮a...@___@
+ s姠en kille fr宠min klass(bara sen lekis s夤r xp sweatdrop )idag, ocks堰堶䧥n hem i Anges bil. Han bar en tv䴴korg 崠sin mor, d roliga var at han hade bl峡 shorts p堳ig blaugh eek , 堤 som ju va svinkalls 堭inusgrader 堳n?s宮t whee . Jag f岠v䬬 fr姡 honom i skolan vad han gjorde ute i shorts s堨䲠mitt i vintern... xd + p堳amma bilresa hem s堳姠alla (utom jag d堳嫬art gonk ) en bild av en naken kille med en bukett rosor m嬡t p堥n vit sk尢il. men man s姠tydligen inte s堭ycket whee ...men iaf, ganska roligt sweatdrop ... + den bl堢oken xd heart + flickornas handbok i jakt och fiske xd domokun heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|