|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 09, 2005 1:01 pm
Deefkej Gothika is dikke aanrader als je van horror houd.. en Fantasy? teveel fantasy, Tenth Kingdom, 10 uur durende film, die alle sprookjes (sneeuwwitje etc) laat afspelen, un paar eeuwen later, als 'ze trouwden en waren gelukig' niet meer geld.. 'de donkere tijden van de 10 koningkrijken' erg mooie film, al stuk of 6 keer gezien die is toch als serie op rtl 4 geweest? met dat meisje en haar vader en wolf? die heb ik helemaal gezien blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 09, 2005 1:06 pm
ja biggrin met Wolf, en uhm, die vader, en damn, ik vergeet namen te snel ... Verginia! dat die 'evil steph mother' haar moeder is vonk wel mooi stuk, of met die kikker bij de deur xD : "one door lets to safety, the other to death, which one do you choose?" en dan gooien ze die kikker door een deur..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 09, 2005 1:09 pm
Deefkej ja biggrin met Wolf, en uhm, die vader, en damn, ik vergeet namen te snel ... Verginia! dat die 'evil steph mother' haar moeder is vonk wel mooi stuk, of met die kikker bij de deur xD : "one door lets to safety, the other to death, which one do you choose?" en dan gooien ze die kikker door een deur.. ja dat herinner ik me nog blaugh dat was gewelidig! maar ze hadden het over een vervolg.. is die er eigenlijk?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 09, 2005 1:24 pm
Niet zover ik weet, zou wel heel cool zijn. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 09, 2005 1:55 pm
Tenth Kingdom.... wel qua titel gehoord... misschien ga ik eens kijken of ik die kan kopen ofzo =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 09, 2005 2:10 pm
Mijn moeder was helemaal gek van de tenth kingdom, op tv gezien en meteen de dvd zet gekocht, het was nog is uitgezonden, de dvd zelfs nooit uigepakt, want ja ze had het al gezien...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 09, 2005 2:14 pm
Darlaa Mijn moeder was helemaal gek van de tenth kingdom, op tv gezien en meteen de dvd zet gekocht, het was nog is uitgezonden, de dvd zelfs nooit uigepakt, want ja ze had het al gezien... Mijn moeder heeft Charmed gekregen en bekijkt nu alles chronologisch XD Ik heb dat eigenlijk met mijn Pokemon en Winx Club (I am ashamed.....) DVD's XD Maar wil ik het in de toekomst zien, dan kan ik ten minste weer!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 09, 2005 2:19 pm
Ik vind het een beetje zonde om dvd's van dat soort series te kopen je kan alles immers gratis en voor niets op tv zien, maar het zijn wel zo'n beetje de enigste anime dvds die je hier zo kan kopen wel.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 10, 2005 8:48 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 10, 2005 9:07 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 10, 2005 9:38 am
allow ^_^
Don't be ashamed... ninja ik heb... Medabots DVDtje liggen... en... yugioh..... kan dat soort dingen niet laten liggen op een rommelmarkt xd ben eig nog op zoek naar goedkope Pokemon DVDs, maar die kom je steeds minder tegen....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 10, 2005 9:56 am
Oranjekorfbalpizza! allow ^_^ Don't be ashamed... ninja ik heb... Medabots DVDtje liggen... en... yugioh..... kan dat soort dingen niet laten liggen op een rommelmarkt xd ben eig nog op zoek naar goedkope Pokemon DVDs, maar die kom je steeds minder tegen.... ik heb ergens in een donkere tijd zonder internet, een zooitje dragonballz videos lopen kopen 25 gulden pers stuk toen @_@ wat moet ik er mee?! xd en plaatjes en caps... eugh.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 10, 2005 11:16 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 11, 2005 7:39 am
hebben jullie de nieuwe prifielen gezien? ninja Ze zijn cool ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 11, 2005 7:40 am
Ik ben ongeveer een half uur bezig geweest dingen te zoeken van mijn wishlist XD Heb nog niet eens de helft XD Och, komt wel ^_^
En kwam er achter dat ik al 1 item heb XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|