|
|
|
|
Posted: Sat Dec 09, 2006 4:21 am
1 - Blyersteckning, föreställer Chyaku Norisu Scarf (vänster) och Nitemare Scarf (höger) från Gaia. 2 - Blyertsteckning med tuschade konturer, föreställer en robotkaraktär. 3 - Blyertsteckning med tuschade konturer, föreställer min Gaia-avatar (utan ett par items).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 12, 2006 3:08 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 16, 2006 2:55 am
Sketchy - Blyerts-skiss, föreställer Mewtwo (För er som inte vet, det är en pokémon), med något 'mänskligare' karaktärsdrag.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 19, 2006 12:26 pm
Några små tusch-skisser:
Mello från Deathnote. (gladare ver.)

...adlig dam? rolleyes

Mimare

|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 20, 2006 1:12 pm
1 - Bild på samma robotkaraktär som tidigare. Testade att lägga en tjockare tuschlinje runt bilden.2 - Bild på min avatar. Använde ungefär samma teknik som med föregående bild. Hm... känns som att det skulle gå lätt att färglägga.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 20, 2006 3:38 pm
http://i14.photobucket.com/albums/a336/Sostrate/chu.jpgEhn, kladdar ibland och idag var det en sådan dag. Jag kan fortfarande inte färglägga T__T *cry* Aja..kludd o.O och syrran har min ritplatta vilket är anledningen till varför den är så liten .-. Boy x Girl eller Boy x Boy, ni väljer själva
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 26, 2006 4:53 am
Bild - Skissade först med blyerts, fyllde sen i konturerna med tusch, skuggade sen med blyerts.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 26, 2006 4:07 pm
Öh.. photomanip. Jättekass. Inte alls mycket tid spenderad på det, men jag vill mest veta vad ni tycker om idéen. smile
 Stor v http://www.fruitsalad.org/albums/samsart/photomanip1.png
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 26, 2006 6:03 pm
Jag vet inte om detta är rätt tråd, but hey, I'll give it a shot ~
Jag vill köpa riktigt fint CG art, och jag betalar hyfsat bra, 100k-200k, eller ännu mer, beroende på kvaliten.
Om nån här gör sådant, eller vet någon som gör det, PMa mig. :'3 Bilden ska vara till en signatur jag vill ha.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 29, 2006 8:36 am
Här är två bilder gjorda i fotoshop med olika fotografier som grund. Det började med att jag ville göra något med profil, gärna av ett foto på mig. Så jag tog jongleringsbilden, och det blev så att bollarna också fick vara med. Sedan fortsatte jag med samma grej på en bild ( originalfoto) på jördar som rider på varandra smile (Airiss på Dark Erica på Mikusagi på Shinobi_8745) Texten på andra bilden är samma som jag har satt på en knapp med originalbilden 3nodding  PS. Och jag tänkte hur ballt det skulle vara att trycka juggle-bilden (utan texten då) på en svart tröja :3 Stort tryck på magen. Petsy> Starta en tråd -,-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 31, 2006 8:17 pm
Nevah, var ju bara en post. ninja Nu blev det iofs två.. o.o
*Smyga ut innan Mods kommer och gnäller*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 04, 2007 6:10 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 06, 2007 2:18 pm
Teh picture - Error (roboten till vänster) och Tech (flickan som hänger i hans armkanon).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 14, 2007 2:57 pm
Artwork - Den såg bra ut när jag gjorde den, men jag var ganska trött då... Hursomhelst, testade att ge Error (roboten, duuh) en liten annorlunda look. Samt låta honom se lite 'ready for battle'-aktig ut.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 15, 2007 7:53 am
 Ritade bilden för hand från början, förbättrade den i photoshop. :3 Text som hör till: "Vinden ökar och tar min själ. Den sjunger vidare, en själ rikare. Där står jag ensam kvar. Sjunger en melodi, den som vinden viner i." Gjort allt själv. Stolt, hai. <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|