|
|
|
|
Posted: Tue Oct 12, 2004 11:51 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 12, 2004 11:52 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 12, 2004 11:53 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 12, 2004 11:53 am
Mr.J Blixtra Mr.J *hjular in o gör en trippelvolt samtidigt som jag tar en dricka o dricker botten upp innan jag landar* HAI!!! tjena folket!! HEJ! biggrin TJena.. jag e lite sur p堁LLT idag... dem senaste veckorna har allt g崴 崠HELVETE ok dårå??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 12, 2004 11:55 am
Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy tjipp tjapp tjipp tjapp tjipp tjapp! *Vash the stampede dans* Someone is dancing! eek Well.. Det är inte Gackt. *Somna* Nope. Det 䲠bara den irriterande lorten. *b?r spela fotboll med en pumpa* Irriterande var fel.. Men ok ok. *trampar sönder pumpan och går därifrån*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 12, 2004 11:56 am
Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy tjipp tjapp tjipp tjapp tjipp tjapp! *Vash the stampede dans* Someone is dancing! eek Well.. Det är inte Gackt. *Somna* Nope. Det 䲠bara den irriterande lorten. *b?r spela fotboll med en pumpa* Irriterande var fel.. Men ok ok. *trampar sönder pumpan och går därifrån* *Tittar efter* Well well then..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 12, 2004 11:56 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 12, 2004 11:58 am
So are the Days of Our Lives...
*Läser en tidning*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 12, 2004 12:01 pm
Jag hatar diskreta förhållanden!! scream crying *Hoppar omkring och ner i en bäck* ARGH!! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blixtra Mr.J Blixtra Mr.J *hjular in o gör en trippelvolt samtidigt som jag tar en dricka o dricker botten upp innan jag landar* HAI!!! tjena folket!! HEJ! biggrin TJena.. jag e lite sur p堁LLT idag... dem senaste veckorna har allt g崴 崠HELVETE ok dårå?? verkar som om gud e sur på mej..... precis ALLT har gått illa senaste veckorna....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 12, 2004 12:02 pm
Mr.J Blixtra Mr.J Blixtra Mr.J *hjular in o gör en trippelvolt samtidigt som jag tar en dricka o dricker botten upp innan jag landar* HAI!!! tjena folket!! HEJ! biggrin TJena.. jag e lite sur p堁LLT idag... dem senaste veckorna har allt g崴 崠HELVETE ok dårå?? verkar som om gud e sur på mej..... precis ALLT har gått illa senaste veckorna.... stackare.. heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 12, 2004 12:02 pm
Chibi Strawberry Jag hatar diskreta förhållanden!! scream crying *Hoppar omkring och ner i en bäck* ARGH!! gonk var för då då
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 12, 2004 12:04 pm
Blixtra Mr.J Blixtra Mr.J Blixtra Mr.J *hjular in o gör en trippelvolt samtidigt som jag tar en dricka o dricker botten upp innan jag landar* HAI!!! tjena folket!! HEJ! biggrin TJena.. jag e lite sur p堁LLT idag... dem senaste veckorna har allt g崴 崠HELVETE ok dårå?? verkar som om gud e sur på mej..... precis ALLT har gått illa senaste veckorna.... stackare.. heart jojo.... o en sak som e dryg e att de ska ta tid såinihelvete att skrapa ihop 19k... har bara 9000.. ska satsa på soldat hatten o rocken igen... såde dem grejerna förut för ja trodde aldrig ja skulle få råd me hatten.. men ja försöker igen..... NEEDAR MEEEEEEEEER GULD crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 12, 2004 12:05 pm
Go Chibi Strawberry Jag hatar diskreta förhållanden!! scream crying *Hoppar omkring och ner i en bäck* ARGH!! gonk var för då då Jobbigt. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|