|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 12, 2004 11:37 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
en sam ingen vill prta med mig crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*Sitter och dreglar över sin Gackt Dvd*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 12, 2004 11:38 am
Chibi Strawberry GreenEyed Jaop. Som vanligt eller ? xp Självklart! xd Jag älskar ordet självklart mer än nåt annat i hela världen. eek heart Hahah-- Man blir beroende
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 12, 2004 11:38 am
prrnill GrimCupid prrnill GrimCupid prrnill *rullar in genom d?n i v䬤ans fart* PMS dator? razz PMS router.. Inte bra. :S ..nae, väldigt dåligt. Allt har PMS just nu. confused Fick knappt igång nåt för ett tag sedan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 12, 2004 11:39 am
GrimCupid jiminijon GrimCupid jiminijon nja den passar inte så bra confused (neje >_< till mig tiger till mig!)*hoppa runt* N䥬 kanske inte. :S (jaahaaaa! xp N媡, bara du s䧥r vad du vill att det ska st宩 s尡 d堰assar det? xd (okey ska tnka p堤et)*t䮫er p堶ad det stog p堤en andra rolleyes Inge mer toapapper. *skaka huvud* (*skrattar* Vadååå? razz ) nej surprised ( razz you shall.. whee )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 12, 2004 11:39 am
GreenEyed Chibi Strawberry GreenEyed Jaop. Som vanligt eller ? xp Självklart! xd Jag älskar ordet självklart mer än nåt annat i hela världen. eek heart Hahah-- Man blir beroende Självklart. xp sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 12, 2004 11:40 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blixtra Du är alltså den roliga lilla saken??! Hade inte du en polare till också?! tror det xp mjo men han är dryg >_> han har blivit fjortis..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 12, 2004 11:41 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 12, 2004 11:42 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Var tusan har jag lagt min naruto forehead protector?! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry GreenEyed Chibi Strawberry GreenEyed Jaop. Som vanligt eller ? xp Självklart! xd Jag älskar ordet självklart mer än nåt annat i hela världen. eek heart Hahah-- Man blir beroende Självklart. xp sweatdrop Gackt beroende du oxå ? whee han e så sööt!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|