|
|
|
|
Posted: Tue Oct 12, 2004 11:27 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 12, 2004 11:27 am
Filthy Chibi Strawberry Filthy Naaw.. Det var ju bara på skoj. *sätta sig brevid och trösta* gonk Det säger du bara. T__T Nej det gör jag inte. *klappa på huvudet* sweatdrop Bläh. stare cry *Går och letar efter någon som är bättre på att trösta*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 12, 2004 11:28 am
jiminijon hmm..svårt val men..jag tar toapapper xd (kan du göra en ny? snäääääälla tiger! whee *buga för*) Ok! *sätter en rulle på JImi's huvud* hmm... neutral (En Till? Till mig? Jaa, ich will ein Tillchen! xp )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blixtra wii! Jag m峴e m嬡 om din avie bild.. Ins姠idag hur misslyckad den 䲠XD xd ta med en på j-cult okey du får ju 50g extra xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 12, 2004 11:29 am
ingen ska va mobbad *kramar o pussar alla*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blixtra Meep! K䮮er mig inte s堬䮧re! ^^! oki
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 12, 2004 11:30 am
GrimCupid jiminijon hmm..svårt val men..jag tar toapapper xd (kan du göra en ny? snäääääälla tiger! whee *buga för*) Ok! *sätter en rulle på JImi's huvud* hmm... neutral (En Till? Till mig? Jaa, ich will ein Tillchen! xp ) nja den passar inte så bra confused (neje >_< till mig tiger till mig!)*hoppa runt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
jiminijon Blixtra wii! Jag m峴e m嬡 om din avie bild.. Ins姠idag hur misslyckad den 䲠XD xd ta med en på j-cult okey du får ju 50g extra xd meep meep.. om jag kommer iväg.. kommer va mobbad där XD Jag vet inte hur du ser ut heller XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jag 䲠14 岠ung whee Ack. S堳? ^^ Jaop. Som vanligt eller ? xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 12, 2004 11:31 am
prrnill *rullar in genom d?n i v䬤ans fart* PMS dator? razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 12, 2004 11:32 am
Blixtra jiminijon Blixtra wii! Jag m峴e m嬡 om din avie bild.. Ins姠idag hur misslyckad den 䲠XD xd ta med en på j-cult okey du får ju 50g extra xd meep meep.. om jag kommer iväg.. kommer va mobbad där XD Jag vet inte hur du ser ut heller XD jag var den med svart t-shirt trasiga jeans och röd/blont hår..jag du sakana filthy hans bror och chibi chan va på pizzerian xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|