|
|
|
|
Posted: Tue Oct 12, 2004 11:20 am
*sitter på en stol och sover*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 12, 2004 11:21 am
GreenEyed Chibi Strawberry GreenEyed på att en person ska logga in Ohhh.. I see. o.o Fredde.. har ringt honom men han svarar inte stare Meh. Dåligt. ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 12, 2004 11:21 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 12, 2004 11:22 am
Filthy Chibi Strawberry Filthy Inte bakom disken! *vinkar med handen* xd Ohh.. Nehe.. *G岠runt och letar* *tittar upp* Baka. sweatdrop xd *Hör ordet baka och börjar gråta* crying *Torkar tårarna* Jag är inte baka! Jag sa att du skulle mobba mig!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GrimCupid jiminijon skona mig eek (se ner på din sig snygg 3nodding ) *plockar fram såpa* Skona? Eller vill du hellre ha toalettpapper? confused (danke-dank whee ) hmm..svårt val men..jag tar toapapper xd (kan du göra en ny? snäääääälla tiger! whee *buga för*)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry GreenEyed Chibi Strawberry GreenEyed på att en person ska logga in Ohhh.. I see. o.o Fredde.. har ringt honom men han svarar inte stare Meh. Dåligt. ._. Jaop. Blir lite lessen, Ouch. hur ung är du ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 12, 2004 11:23 am
GreenEyed Chibi Strawberry GreenEyed Chibi Strawberry GreenEyed på att en person ska logga in Ohhh.. I see. o.o Fredde.. har ringt honom men han svarar inte stare Meh. Dåligt. ._. Jaop. Blir lite lessen, Ouch. hur ung är du ? Naw. sad Ja, jag är bara 17. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 12, 2004 11:23 am
Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Inte bakom disken! *vinkar med handen* xd Ohh.. Nehe.. *G岠runt och letar* *tittar upp* Baka. sweatdrop xd *Hör ordet baka och börjar gråta* crying *Torkar tårarna* Jag är inte baka! Jag sa att du skulle mobba mig! Naaw.. Det var ju bara på skoj. *sätta sig brevid och trösta* gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 12, 2004 11:24 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 12, 2004 11:25 am
Filthy Naaw.. Det var ju bara på skoj. *sätta sig brevid och trösta* gonk Det säger du bara. T__T
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 12, 2004 11:25 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 12, 2004 11:26 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Filthy Naaw.. Det var ju bara på skoj. *sätta sig brevid och trösta* gonk Det säger du bara. T__T Nej det gör jag inte. *klappa på huvudet* sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|